Vi hadde det på 2014, en felles skravletråd for de som venter 2015 baby, og de som prøver på 2015 baby.
Dette er en tilsvarende for 2015
Dette er en tilsvarende for 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurt. Nå er det bare 7 dager til de som har EL vil få termin i februar, så da blir det jo fort spredning av god-skravlerne på de ulike underforumene også.
Lurt, og lurt...
Hermer bare etter det dere gjorde på 2014
Jeg prøver på og håper på 2015-baby
I første omgang på januar, men vi får se!
Jeg håper dere alle kommer inn på januar, vi har plass til mange!!!
Jeg håper dere alle kommer inn på januar, vi har plass til mange!!!
Kommer du på februar, kan vi fortsatt skravle sammen her Så det går bra <3Jeg kommer ikke på januar men håper på februar!
Taster på appen
Vi gjør vårt beste i disse dager (forventet EL på lørdag), så jeg håper å komme etter!
Jeg kommer ikke på januar men håper på februar!
Taster på appen
Og jeg bare krysser fingre og tær i påvente av testetid
Nei, han sa bare at ting var normalt igjen og at jeg var på riktig sted i syklusen ut ifra mine beregningerHadde ikke du fått beskjed av gynekologen om at EL var på vei da? Kan hende jeg husker noe feil nå da. Om egget slipper innen neste torsdag så hører du til på januar dersom det blir full klaff.
Nei, han sa bare at ting var normalt igjen og at jeg var på riktig sted i syklusen ut ifra mine beregninger
Taster på appen
Ja og det blir fra 1-4 februarAha. Ok. Da får vi vente og se da, februar er veldig bra det og da.
Ja, det er veldig spennende med deg nå. Jeg er superspent. Håper på en veldig morsom helg!