kakemenn blir neste helg. det er rett og slett heftig travelt for tiden
Ungene så første episode av snøfall i morges, og andre eipside ser de trolig i morgen tidlig, men da kan de se den tredje også, og bli ajour. (den slippes ikke før 7.35 sa de i dag, og da rakk de jo ikke den)
I går var rett og slett ikke alle ungene hjemme samtidig før det var tid for kveldsmat for yngste. I dag er det sånn at, vel, jeg vet ikke hvordan dagen skal henge sammen engang, men vi skal ha middag (fredagstaco, om vi får til), mellomste skal på disko 19, eldste muligens på åpen hall 20, yngste har egentlig lyst på teater som er 17 eller 1830 (to forestillinger)
I morgen er de to eldste og jeg opptatt med korps fra sånn "litt etter frokost" og frem til 20 eller noe sånn, og søndag fra 1230 - 16+ og så skal jeg på juleshopping på senteret som har medlemsdag med gode tilbud og sikkert mye folk, søndag da etter konserten (åpent 14-19) og helst ha i havn svigerfamilien så alt er klart til svigermor kommer.
Jeg mener jeg la inn bakedag i adventskalederen neste lørdag, da kan vi bake kakemenn. Og kanskje aller helst et slag til, det drar seg jo mot jul.