Gratulerer Så fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du små blødninger enda?So letta at de gjekk bra i dag! Fekk sett min lille marsboer ♡
Nei, heldigvis ik Har gitt seg og håpa at de fortsetter slikt! Du da?Har du små blødninger enda?
Korleis gjekk de med deg?Gratulerer
Hvor langt er du på vei?
Og var legen "enig" i din beregning av hvor langt du er på vei?
Er så spent!
Min tur i morgen
Ja litt enda blir lange dager til mandagen. Er bare brunt daNei, heldigvis ik Har gitt seg og håpa at de fortsetter slikt! Du da?
Men har du tatt den siste testen du hadde? Kva de stod?Ja litt enda blir lange dager til mandagen. Er bare brunt da
Tok den mårran etter. 2-3Men har du tatt den siste testen du hadde? Kva de stod?
Fortsatt 2-3? Veit at noken produsere hcg seinare enn andre, trenger ik å være noko gale. Offff når mann er bekymra so går dagane ekstra seint:/ Kryssa fingrane for deg!Tok den mårran etter. 2-3
Korleis gjekk de med deg?
De e ein deilig følelse å sjå den lille ❤ So fantastisk å høyre at de gjekk bra!Kan ikke si annet enn at det var helt fantastisk!
Fikk sett et hjerte som banket, og bekreftet at spira var riktig størrelse i forhold til hvor langt jeg er.
Er 7+2 i dag
Veldig deilig å få bekreftet at alt sålangt er bra!