Oleandra87
Glad i forumet
So letta at de gjekk bra i dag! Fekk sett min lille marsboer ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulere så mye <3 slikt er alltid gøy å høre om. Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+5, men vurdere å bestille privat ul ganske snart ettersom jeg er bekymret for om alt er bra med den lille.. <3
Nei, de blei so hektisk at eg spurte ik heller:/ For han trudde ik heilt at eg va gravid siden eg hadde ein sa i mai, han meinte at de e lite sjanser siden eg har ik hatt menstruasjon inni mellomGrattis på nyttfick du bild ?
![]()
Eg e 7 veke på vei og han blei enig me meg til sluttGratulerer
Hvor langt er du på vei?
Og var legen "enig" i din beregning av hvor langt du er på vei?
Er så spent!
Min tur i morgen![]()
Takk ❤Så kjektGlad på dine vegne
![]()
Eg e 7 veke på vei og han blei enig me meg til sluttDu må spøre etter bilde! Eg glemte i dag siden de va litt stress:/ og masse lykke til i måro! Kor langt du e på vei?
![]()

Åja! Se efter hjärtat..Du ser det slåJeg tror jeg er 7+3 i morgen, men er jo spent på hva han sier.
Kan man med "utrent" øye egentlig se så mye så tidlig?
Jeg får forhåpentligvis svar på det i morgen, og kan man det så spør jeg nok om bilde ja![]()
Såg veldig godt antydning til arm og bein og so såg du den lille posenJeg tror jeg er 7+3 i morgen, men er jo spent på hva han sier.
Kan man med "utrent" øye egentlig se så mye så tidlig?
Jeg får forhåpentligvis svar på det i morgen, og kan man det så spør jeg nok om bilde ja![]()
Fantastisk følelse ❤Så fantastiskgratulerer så mye - kan tenke meg at det er den beste følelsen i verden
![]()
TakkSå fantastiskGratulerer med bankende hjerte
![]()