Feirer du Halloween?

Sånn som du mener,nei..

Sånn som voksne gjør på film med alkohol..?? Meget mulig[8D][8D]

Jeg har store barn, så selv om jeg i utgangspunktet syntes det var noe tull, så har jeg måtte svelge en kamel og gjøre det beste ut av det..
Eldstemann kler seg ut og går på godte-slang, og jeg deler ut godteri til alle som kommer til oss- dog uten pynt og kostyme.. Når de to neste blir litt større kommer jeg nok til å gå sammen med dem eller sende dem med eldstemann

Nei gjør ikke det. Her har vi bryllupsdag den dagen å så blir bare koselig feiring[:)]

Tull.

Eg kjem nok heller til å la ungene kle seg ut heime, lage hytte til dei og gi dem litt godis.

Nei, feirer ikke halloween. Syns det er noe stort tull.

Jeg feirer ikke halloween siden det er bursdagen til min mormor. Synes det er mere hennes dag enn halloween.[;)]

ORIGINAL: Black Beauty

jeg kler meg ut og drikker alkohol[:)]
Thats my kind of Halloween[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MammoC

Feirer ikke, men kommer sikkert til å litt godteri liggende, så jeg har noe å gi til de søte nabobarna som kanskje kommer på døra[;)]

Nei, men har ikkje noe imot det heller.

Jeg synes det er noe tull.

Når ungene kommer på døra og sier "trick or treat", så svarer jeg: "trick", og så skjønner de ikke bæret. (Men de gjør aldri noe trick, heldigvis.)

Slem jeg. [:)]

feirer ikke akkurat. synns det er bare jås egentli.
mye koseligere med julebukk:)
men kjøper noen godter i tilfelle det kommer noen innom(det gjør altid det)
og snuppa skal få ha på marihønedrakta si åså skal vi gå til søstra mi og få godteri hehe.
bare så hun får være med litt:)  går ikke til andre folk. huff liker ikke å gjøre det[8D]

Halloween er noe vas synes jeg og ingenting å feire etter min mening.

Dere som sier det er noe tull handelsstanden har funnet på, vet dere hva halloween er eller? [8|] Høres jo ut som det er noe nytt som er funnet på.... Dessuten trenger det da ikke være dyrt, det blir jo hva man gjør det til...

Jeg tenker som så at det er moro for ungene. At det skjer noe mellom sommerferien og jul er bare stas! Og alt som er moro for ungene er greit for meg. Selvsagt er det ikke greit å gjøre hærverk, men det har jeg gudskjelov aldri hørt om i nærheten her. Husker min første halloweenfeiring, da var jeg 14 år, det var utrolig festlig!!

ORIGINAL: lillefot

feirer ikke,men har ikke noe i mot det.. [8D]

Back
Topp