Feirer du Halloween?

*Labambie

Forumet er livet
Gjør dere noe utav det, eller er du en av de som mener det er noe tull?

Kler ut barna og går i nabolaget med de for å samle inn godteri..
Har også godteri klart for de barna som kommer hjem til oss [:)]
Det barna synes er gøy, synes jeg er gøy og[:)]

Har alltid snop til de som kommer, også får snupp kle seg ut.[:)]
Men i år har jeg ramla litt ut av kalenderen, så hadde vært fint om noen kunne opplyse meg om når halloween er i år.[:D]

ORIGINAL: Lille Rosin

Har alltid snop til de som kommer, også får snupp kle seg ut.[:)]
Men i år har jeg ramla litt ut av kalenderen, så hadde vært fint om noen kunne opplyse meg om når halloween er i år.[:D]

Til helga. Hehe! Det er jo den 31. men de feirer nok på lørdag.

Halloween er kult på film.
I norge er det bare tull.

Dersom noen kommer på døra her for å tigge godis, så vil jeg be dem komme tilbake i romjula, eller i førjulstida om så, og synge en julesang, så skal de nok få godis.

Feirer ikke, men kommer sikkert til å litt godteri liggende, så jeg har noe å gi til de søte nabobarna som kanskje kommer på døra[;)]

Ungene kler jeg ut og vi går fra dør til dør med de, de som kommer til oss får godteri også[:)] jeg har i år ordnet med gresskar å skjære ut og lager gresskar pai[:)]

Syns det er koselig med halloween, ungene syns det er kjempe gøy og jeg har ikke noe i mot en ekstr dag man kan samle sammen venner/familie og gjøre noe artig sammen[:)]

Jeg synes det er bare tull. Men jeg skjønner jo de som synes det er gøy, så jeg kjøper litt godis i tilfelle det kommer noen. Har også gått Halloween (heter det det?) med lillebror mens jeg bodde hjemme hos mamma, så jeg er ikke helt sånn anti-Halloween, jeg bare skjønner ikke poenget. Dessuten føler jeg at veldig mange har misforstått hele greia [8D] Hvis man først insisterer på å adoptere en tradisjon, må man gjøre det ordentlig, synes jeg.

Jeg lager gresskarlykt,hehe.Fordi jeg er så barnlig,og digger digger sånt.
Godis gidder jeg ikke kjøpe inn mere,for det har aldri kommet noen på døra her,og skulle det komme noen,så skal de få en pakke nuddler,haha eller en pose toro rett i koppen [8D]

var ikke veldig glad i det før, men for barna sin del tar jeg del i det. syns etterhvert det er veldig gøy. hadde vært synd for de om jeg skulle ha nekta å gjøre noe ut av en tradisjon de har hatt hele livet.

Har vell alltid feira "halloween" siden eg har bursdag den dagen[;)]
Kjem til å ha godteri klar.. så de vertfall får noe, ungene synes det er gøy og de er de viktigste[:D]

Nope. Not at all. 

Altså... jeg er egentlig imot det, men ungene her maser og tyter om at alle de andre skal og da føler jeg det er vanskelig å si nei[&o] Kommer ikke til å gjøre noe store greier ut av det... de får kle seg med noe av det vi har, og så får vi ha litt snop klar til de som kommer på døren[:)]

ORIGINAL: FancyPants

Jeg syns det er noe tull!

ORIGINAL: Bolla85

Jeg har bursdag 31. oktober, og feirer gjerne halloween i forbindelse med bursdagsfest. Skal det til lørdag også[:)]

Er det tilfeldigvis 1985 du er født og?[;)]

Valgte nr 1... men med litt moderasjon.

Vi prøver å få til en Halloween-fest med vennegjengen hvert år, så jeg kler meg jo ut.
Har stort sett alltid litt godteri i skapet, så om det mot formodning skulle dukke opp noen på døra, så skal de få (har aldri skjedd da)

Men jeg pynter ikke opp hjemme med mindre festen er hos oss.

ORIGINAL: FancyPants

Jeg syns det er noe tull!

Back
Topp