Feilmelding ved innlogging

2

2njeeX

Guest
Det siste døgnet har jeg fått opp feilmeldingen "An unexpected database error occurred. Please try again later" når jeg forsøker å logge inn med brukeren min "2njee". Ser også at andre brukere ikke får logget inn, hjelp?

Det siste døgnet har jeg fått opp feilmeldingen "An unexpected database error occurred. Please try again later" når jeg forsøker å logge inn med brukeren min "2njee". Ser også at andre brukere ikke får logget inn, hjelp?
Samme her! Har egentlig Malskj12

har foresten prøvd med forskjellige nettlesere. Samme problem uansett… Skriver via appen nå og inne på hva er nytt. Men hvis jeg prøver å logge inn får jeg samme feil. Hjeeelp

har foresten prøvd med forskjellige nettlesere. Samme problem uansett… Skriver via appen nå og inne på hva er nytt. Men hvis jeg prøver å logge inn får jeg samme feil. Hjeeelp
Jepp, jeg har også prøvd med forskjellige nettlesere, med data, iPad, tlf u name it. Får ikke logget inn :dead:

Ikkje eg heller :smiley-angry017 håper babyverden får fiksa detta buget snart❤

Det skjedde med meg også, og har skjedd mange ganger i det siste. Oppdager hvor avhengig jeg er av forumet :hilarious:

Fikk litt abstinenster, så kanskje like greit med en forumfri dag :bag: men nå funker det heldigvis igjen :)

Jeg tenkte hele forumet var nede, jeg; for ble feilmelding på hele siden >< godt det endelig funka :p

Endelig ble det fikset, vært mye krøll i det siste her:-/

Vet ikke om dette kan stamme fra det samme problemet. Men har registrert meg som ny bruker, får logget inn på babyverden.no, men når jeg skal logge inn på forumet så får jeg beskjed om at passordet er feil og at jeg må ordne det via hovedsiden. Når jeg da går til hovedsiden fungerer innlogging.

Vet ikke om dette kan stamme fra det samme problemet. Men har registrert meg som ny bruker, får logget inn på babyverden.no, men når jeg skal logge inn på forumet så får jeg beskjed om at passordet er feil og at jeg må ordne det via hovedsiden. Når jeg da går til hovedsiden fungerer innlogging.

Heisann!
Dersom det ennå er et problem, kan du sende en mail til oss med informasjon om hvilken epost og navn brukeren er registrert på. Send det til
babyverden@sandviks.com

Back
Topp