Feil!!

Sprudledamo

Betatt av forumet
 
Last edited:
På tide at vi også får oss en terminliste

Fyll inn:
Brukernavn - Alder - Barn i rekken - Fødested - Termin

Jeg trykker liker på kommentaren deres når jeg har lagt dere inn ❤️

Lager ny terminliste etter OUL :)

1.August

2.August

3.August

4.August
❤️Mini85- 37 -B2 -Oslo- 4. august

5.August
❤️Ullgenseren - 29 - B2 - Danmark - 5. August

6.August
❤️Håpefull10- 27- B3 - Bergen - 6.august

7.August
❤️ Sprudledamo - 35år -b4-Bergen-7 August

8.August

9.August

10.August

11.August

12.August

13.August

14.August

15.August

16.August

17.August

18.August

19.August

20.August

21.August

22.August

23.August

24.August

25.August

26.August

27.August

28.August

29.August

30.August

31.August
Minisjansen - 45- #3 - Ålesund - 04.08.23
 
Jeg tenkte det var greit å være med i begge termingruppene - siden jeg blir så midt i mellom. Håper det er greit! <3
Ja sefølgelig ❤️ No får eg tydeligvis ikkje til å redigere da. Så får ta det i morgen. Sov godt.
 
Får ikke til å redigere plutselig. Redigere knappen attmed rapport knappen er vekke.. hjelp :hello2
 
Får ikke til å redigere plutselig. Redigere knappen attmed rapport knappen er vekke.. hjelp :hello2

Sniker.
Gå inn på forumet for teknisk informasjon osv, og si i fra i tråden om "redigere innlegg". :)

(Også, tips! Send melding til en moderator og be dem om å feste denne tråden også ❤️ )
 
Så stas å finne ei godt voksen her inne. Sniker fra juni. Er 43år selv
Hei. Så kjekt med noen som er nesten like fossil som meg :hello2, neida. Jeg føler meg ung enda jeg! Har to småttiser da, det er de som både gir meg grå hår og får meg til å føle meg ung.
Du er jo på god veg inn i den trygge sone? Hvor langt på veg er du nå?
Jeg er i den spede start, men har en god følelse og er samtidig redd. Ganske forrvirret følelsesliv om dagen M.a.o
Du da?
 
Hei. Så kjekt med noen som er nesten like fossil som meg :hello2, neida. Jeg føler meg ung enda jeg! Har to småttiser da, det er de som både gir meg grå hår og får meg til å føle meg ung.
Du er jo på god veg inn i den trygge sone? Hvor langt på veg er du nå?
Jeg er i den spede start, men har en god følelse og er samtidig redd. Ganske forrvirret følelsesliv om dagen M.a.o
Du da?
Jeg skjønner deg godt Var 28år sist gang og m.a var aldri i mine tanker. Klarer ikke helt å forstå det er sant før tul om 14 dager og sjekk av kromosomfeil. Er minst 10+6 i dag ( mulig 11+4) regner jo 28dagers sykluser, men har 23-25 dager. Så får vel endelig svar på ultralyden. Forrige mandag fikk jeg se en sprell levendes minibaby hos jordmor, så håper virkelig dette går veien. Er du dårlig? Jeg har vært VELDIG uggen, sliten, oppblåst, vonde pupper osv Men har vært betryggende med sterke symptomer når jeg har vært så engstelig… Jeg er mye bedre i formen om dagen nå. Mest sliten og brekninger☀️
 
Jeg skjønner deg godt Var 28år sist gang og m.a var aldri i mine tanker. Klarer ikke helt å forstå det er sant før tul om 14 dager og sjekk av kromosomfeil. Er minst 10+6 i dag ( mulig 11+4) regner jo 28dagers sykluser, men har 23-25 dager. Så får vel endelig svar på ultralyden. Forrige mandag fikk jeg se en sprell levendes minibaby hos jordmor, så håper virkelig dette går veien. Er du dårlig? Jeg har vært VELDIG uggen, sliten, oppblåst, vonde pupper osv Men har vært betryggende med sterke symptomer når jeg har vært så engstelig… Jeg er mye bedre i formen om dagen nå. Mest sliten og brekninger☀️
Nei, jeg har nesten ingen symptomer….nesten for lite, men testene var gode og ingen mens. Hadde kjemisk i august.
Er jo bare 4+4 enda….Fryser mye og tisser litt oftere , litt trøttere.
Jeg er alltid veldig dårlig 1.trimester, men husker ikke når det startet. Når startet kvalmen hos deg?
 
Back
Topp