Feil!!

Nei, jeg har nesten ingen symptomer….nesten for lite, men testene var gode og ingen mens. Hadde kjemisk i august.
Er jo bare 4+4 enda….Fryser mye og tisser litt oftere , litt trøttere.
Jeg er alltid veldig dårlig 1.trimester, men husker ikke når det startet. Når startet kvalmen hos deg?
Så koselig jeg var 4+4 når jeg fant ut sv graviditeten. Var i storform frem til uke6Sluttet med med kaffi også da☕️ jeg som ELSKER kaffi Nyt dagene uten symptomer.. for de vil komme kastet på deg innen et par uker! Blir såå koselig å følge deg fremover
 
Så koselig jeg var 4+4 når jeg fant ut sv graviditeten. Var i storform frem til uke6Sluttet med med kaffi også da☕️ jeg som ELSKER kaffi Nyt dagene uten symptomer.. for de vil komme kastet på deg innen et par uker! Blir såå koselig å følge deg fremover
Ååå jeg er ei skikkelig kaffekjerring! Leste at 2-3 kopper pr dag skal gå greit?
Kanskje jeg skal kjøpe koffeinfri bare for placeboeffekten samt smaken sin skyld?!

Ja, håper vi får følge hverandre i mål begge to :Heartbigred
 
Ååå jeg er ei skikkelig kaffekjerring! Leste at 2-3 kopper pr dag skal gå greit?
Kanskje jeg skal kjøpe koffeinfri bare for placeboeffekten samt smaken sin skyld?!

Ja, håper vi får følge hverandre i mål begge to :Heartbigred
Ja tror absolutt 2-3kopper er innforbi. Jeg sluttet pga kvalmen Byttet ut med cola
 
Back
Topp