Sprudledamo
Betatt av forumet
…
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minisjansen - 45- #3 - Ålesund - 04.08.23På tide at vi også får oss en terminliste
Fyll inn:
Brukernavn - Alder - Barn i rekken - Fødested - Termin
Jeg trykker liker på kommentaren deres når jeg har lagt dere inn
Lager ny terminliste etter OUL
1.August
2.August
3.August
4.August
Mini85- 37 -B2 -Oslo- 4. august
5.August
Ullgenseren - 29 - B2 - Danmark - 5. August
6.August
Håpefull10- 27- B3 - Bergen - 6.august
7.August
Sprudledamo - 35år -b4-Bergen-7 August
8.August
9.August
10.August
11.August
12.August
13.August
14.August
15.August
16.August
17.August
18.August
19.August
20.August
21.August
22.August
23.August
24.August
25.August
26.August
27.August
28.August
29.August
30.August
31.August
Da er du kommet feil, du er litt før oss andre og skal på juli forumetHæppi - 29 - B1 - 31.juli
Jeg tenkte det var greit å være med i begge termingruppene - siden jeg blir så midt i mellom. Håper det er greit! <3Da er du kommet feil, du er litt før oss andre og skal på juli forumet
Ja sefølgelig No får eg tydeligvis ikkje til å redigere da. Så får ta det i morgen. Sov godt.Jeg tenkte det var greit å være med i begge termingruppene - siden jeg blir så midt i mellom. Håper det er greit! <3
Får ikke til å redigere plutselig. Redigere knappen attmed rapport knappen er vekke.. hjelp
Kontakt en forumansvarligFår ikke til å redigere plutselig. Redigere knappen attmed rapport knappen er vekke.. hjelp
Lagt deg inn på terminlista på den rette siden. Det er ikke denne.Happy_ - 35 - B4 - Bergen - 6.august
Så stas å finne ei godt voksen her inne. Sniker fra juni. Er 43år selvMinisjansen - 45- #3 - Ålesund - 04.08.23
Hei. Så kjekt med noen som er nesten like fossil som meg , neida. Jeg føler meg ung enda jeg! Har to småttiser da, det er de som både gir meg grå hår og får meg til å føle meg ung.Så stas å finne ei godt voksen her inne. Sniker fra juni. Er 43år selv
Jeg skjønner deg godt Var 28år sist gang og m.a var aldri i mine tanker. Klarer ikke helt å forstå det er sant før tul om 14 dager og sjekk av kromosomfeil. Er minst 10+6 i dag ( mulig 11+4) regner jo 28dagers sykluser, men har 23-25 dager. Så får vel endelig svar på ultralyden. Forrige mandag fikk jeg se en sprell levendes minibaby hos jordmor, så håper virkelig dette går veien. Er du dårlig? Jeg har vært VELDIG uggen, sliten, oppblåst, vonde pupper osv Men har vært betryggende med sterke symptomer når jeg har vært så engstelig… Jeg er mye bedre i formen om dagen nå. Mest sliten og brekningerHei. Så kjekt med noen som er nesten like fossil som meg , neida. Jeg føler meg ung enda jeg! Har to småttiser da, det er de som både gir meg grå hår og får meg til å føle meg ung.
Du er jo på god veg inn i den trygge sone? Hvor langt på veg er du nå?
Jeg er i den spede start, men har en god følelse og er samtidig redd. Ganske forrvirret følelsesliv om dagen M.a.o
Du da?
Nei, jeg har nesten ingen symptomer….nesten for lite, men testene var gode og ingen mens. Hadde kjemisk i august.Jeg skjønner deg godt Var 28år sist gang og m.a var aldri i mine tanker. Klarer ikke helt å forstå det er sant før tul om 14 dager og sjekk av kromosomfeil. Er minst 10+6 i dag ( mulig 11+4) regner jo 28dagers sykluser, men har 23-25 dager. Så får vel endelig svar på ultralyden. Forrige mandag fikk jeg se en sprell levendes minibaby hos jordmor, så håper virkelig dette går veien. Er du dårlig? Jeg har vært VELDIG uggen, sliten, oppblåst, vonde pupper osv Men har vært betryggende med sterke symptomer når jeg har vært så engstelig… Jeg er mye bedre i formen om dagen nå. Mest sliten og brekninger