Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Periodevis gjør vi også det, men med hjemmekontor og flesibilitet så leverte jeg 8.30 og hentet 15 (og hun ble sint for jeg kom for tidlig) så det passet best sånn, faren dro før vi var kommet oss på badet. Men han kunne hentet da, han kom hjem rett bak oss, planen var at han skulle være på kontoret til etter middag og derav at jeg hentetHe he ja min kunne kanskje sagt det samme for en leverte og en hentet da ofte, frem til jeg reduserte stillingen min
Får se hvordan det blir her nå etterhvert, men min mann har fleksitid å sommertid , det har ikke jeg men jeg har ulike vakterPeriodevis gjør vi også det, men med hjemmekontor og flesibilitet så leverte jeg 8.30 og hentet 15 (og hun ble sint for jeg kom for tidlig) så det passet best sånn, faren dro før vi var kommet oss på badet. Men han kunne hentet da, han kom hjem rett bak oss, planen var at han skulle være på kontoret til etter middag og derav at jeg hentet
Her ogJa, da var det tid for arbeidshelg igjen![]()
På 22 i kveld her. Er nattevaktHer også![]()
Haha det hørtes ikke ut som en veldig god kombo neiÅ tenke: Hmm, vi har pizzarester i kjøleskapet, det tar jeg til lunsj.
OG tenke;: jeg trenger jo ikke et nytt fat, dette jeg brukte i morges kan finfint brukes.
Varme pizza i mikro. Spise. Hmm, merkelig smak
JA, det var sant ja, jeg laget matpakke til minstemor på dette i morges. Skive med eple og kanel.
Kanel er en noe uvanlig smak på pizza.
det var ikke vanskelig , men han regna det egentlig ikke sånnsett . Du gjør bare sånn mamma
for eks var det 52 + 46 , jeg regna jo da på hele stykket. Han tok 5+ 4 på enerplass og tok 2+6 etterpå. Så han hadde notert ned svaret når jeg hadde det i hue. Liten luring Utrolig tidi når guttungen som går i 2 klasse tok matteleksen raskere enn moren i gårdet var ikke vanskelig , men han regna det egentlig ikke sånnsett . Du gjør bare sånn mamma
for eks var det 52 + 46 , jeg regna jo da på hele stykket. Han tok 5+ 4 på enerplass og tok 2+6 etterpå. Så han hadde notert ned svaret når jeg hadde det i hue. Liten luring
har heldigvis en mann som kan matte godt
![]()
Ikke en favoritt neiHaha det hørtes ikke ut som en veldig god kombo nei![]()
Ja der ser du. Det visste ikke jegBare han lærer seg å gjøre det motsatt, fakrisk ta enerplass, som var 2+6 først ogbtietolass 5+4 etterpå. For når de kommer til tierskifte, at det er 56+47 så blir det kluss ol han får 9 og 13 liksom.
Men det kommer vel ikke før i 3. Eller 4. Klasse kanskje. Men de skal lære å regne bakfra helt fra starten.
men helt sant da blir det klussJeg jobbet i helga som varJa, da var det tid for arbeidshelg igjen![]()