Februarskravla!

Vært ute og spist , å så har vi vært og plukket opp Madrass og overmadrass kjøpt på nettbutikk før i dag, mangler bare sprinkelseng da

He he ja min kunne kanskje sagt det samme for en leverte og en hentet da ofte, frem til jeg reduserte stillingen min
Periodevis gjør vi også det, men med hjemmekontor og flesibilitet så leverte jeg 8.30 og hentet 15 (og hun ble sint for jeg kom for tidlig) så det passet best sånn, faren dro før vi var kommet oss på badet. Men han kunne hentet da, han kom hjem rett bak oss, planen var at han skulle være på kontoret til etter middag og derav at jeg hentet

Vært å levert klær etter ungene til en dame. 1t kjøring hver vei, men det var så godt å gi til ei som virkelig setter pris på og som jeg vet har lite:) Og gubben med ny jobb. Og hadde koselig samtale med ei dame jeg var besøksvenn for tidligere. Hun savna meg, så det var godt og høre. Samtidig litt trist, må se om jeg ikke får til å besøke igjen når ting roer seg. Så en fantastisk dag rett og slett. Må glede seg over slikt i disse dager.

Eg har som regel alltid hentet og levert når eg var gift. No har me 50-50 deling, men det er første skuleåret me har det. Eg har vent meg til å vere så tidlig avgårde. Det blir lettere for kvart år som går. Eg kan ikkje jobbe mindre, burde hatt 200% stilling, sånn reint økonomisk. Så eg jobbe dobbelt iblant, når eg har barnefri.

Periodevis gjør vi også det, men med hjemmekontor og flesibilitet så leverte jeg 8.30 og hentet 15 (og hun ble sint for jeg kom for tidlig) så det passet best sånn, faren dro før vi var kommet oss på badet. Men han kunne hentet da, han kom hjem rett bak oss, planen var at han skulle være på kontoret til etter middag og derav at jeg hentet
Får se hvordan det blir her nå etterhvert, men min mann har fleksitid å sommertid , det har ikke jeg men jeg har ulike vakter

Å tenke: Hmm, vi har pizzarester i kjøleskapet, det tar jeg til lunsj.
OG tenke;: jeg trenger jo ikke et nytt fat, dette jeg brukte i morges kan finfint brukes.

Varme pizza i mikro. Spise. Hmm, merkelig smak

JA, det var sant ja, jeg laget matpakke til minstemor på dette i morges. Skive med eple og kanel.

Kanel er en noe uvanlig smak på pizza.

Å tenke: Hmm, vi har pizzarester i kjøleskapet, det tar jeg til lunsj.
OG tenke;: jeg trenger jo ikke et nytt fat, dette jeg brukte i morges kan finfint brukes.

Varme pizza i mikro. Spise. Hmm, merkelig smak

JA, det var sant ja, jeg laget matpakke til minstemor på dette i morges. Skive med eple og kanel.

Kanel er en noe uvanlig smak på pizza.
Haha det hørtes ikke ut som en veldig god kombo nei :)

Utrolig tidi når guttungen som går i 2 klasse tok matteleksen raskere enn moren i går :hilarious: det var ikke vanskelig , men han regna det egentlig ikke sånnsett . Du gjør bare sånn mamma:hilarious: for eks var det 52 + 46 , jeg regna jo da på hele stykket. Han tok 5+ 4 på enerplass og tok 2+6 etterpå. Så han hadde notert ned svaret når jeg hadde det i hue. Liten luring :) har heldigvis en mann som kan matte godt :p

Utrolig tidi når guttungen som går i 2 klasse tok matteleksen raskere enn moren i går :hilarious: det var ikke vanskelig , men han regna det egentlig ikke sånnsett . Du gjør bare sånn mamma:hilarious: for eks var det 52 + 46 , jeg regna jo da på hele stykket. Han tok 5+ 4 på enerplass og tok 2+6 etterpå. Så han hadde notert ned svaret når jeg hadde det i hue. Liten luring :) har heldigvis en mann som kan matte godt :p

Bare han lærer seg å gjøre det motsatt, fakrisk ta enerplass, som var 2+6 først ogbtietolass 5+4 etterpå. For når de kommer til tierskifte, at det er 56+47 så blir det kluss ol han får 9 og 13 liksom.
Men det kommer vel ikke før i 3. Eller 4. Klasse kanskje. Men de skal lære å regne bakfra helt fra starten.

Bare han lærer seg å gjøre det motsatt, fakrisk ta enerplass, som var 2+6 først ogbtietolass 5+4 etterpå. For når de kommer til tierskifte, at det er 56+47 så blir det kluss ol han får 9 og 13 liksom.
Men det kommer vel ikke før i 3. Eller 4. Klasse kanskje. Men de skal lære å regne bakfra helt fra starten.
Ja der ser du. Det visste ikke jeg:hilarious: men helt sant da blir det kluss:) mulig han egentlig har lært det, men gjorde det slik. Men det skal jeg huske til neste ukes mattelekse og vise han :) takk!

SARA!! nå måtte jeg lese det du skrev 5 ganger . Før jeg tok det. Jeg er virkelig helt ute. Ser jeg han har lært seg rett når du skrev det du gjorde nå, og jeg skrev feil her. Stakkars gutt som har en slik udugelig mor i matte. Forstår nesten ikke ener og tierplass jeg. Nå tenkte jeg den var først så enerplass, men det er det jo sannnelig ikke. Hjelp! Haha . Godt jeg har andre kvaliteter. :p Så han gjorde rett , jeg beskriver plassene feil. * flau, går og graver seg ned* utrolig bra. Vil skryte av sønnen og forklarer feil selv her inne. Godt jeg ikke tar meg selv høytidelig

Back
Topp