Februardamer sin kaketråd ❤️

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Her kan me legga inn bilder av alle vores flotte kaker, gi tips og spørja om råd :D

Sender du i posten EJ? :D *bursdag snart* :rolleyes:

Sender du i posten EJ? :D *bursdag snart* :rolleyes:

Skulle sagt frå før, kunne sendt med svigerinna mi i dag på flyet ;)

Kan evt prøva å senda på Mail :P

Skulle sagt frå før, kunne sendt med svigerinna mi i dag på flyet ;)

Kan evt prøva å senda på Mail :P
Haha :p skal bake meg 1-2-3 kake jeg :p

Er vel bedre enn å kjøpe de ferdige i frysedisken? :p

Jo. Det skal jeg si meg enig i :P hehe! Eller de som står ferdige ute i butikken og som ikke trenger kjøling :P Må være noe rart i de kakene :-S :-P

• Liker
Reactions: BMC
Haha :p skal bake meg 1-2-3 kake jeg :p

Å laga ei sjokoladekake frå botn tar lika lang/kort tid som 1-2-3 kakene, har testa det ;) + at heimelaga smakar 10000000" gangar bedre ❤️

Å laga ei sjokoladekake frå botn tar lika lang/kort tid som 1-2-3 kakene, har testa det ;) + at heimelaga smakar 10000000" gangar bedre ❤️

Men hvordan får man de juicy og gode da? Syns det bare blir tørt :( mulig det er noe galt med ovnen min .

Jeg har en superlett oppskrift på verdens beste brownies. Den går like rask som 123:p

Det krever kunnskaper og passion for baking :p

Trur denna er riktig :p

Problemet mitt er ofte at det er så vanskelig å vite når kaka er ferdig... den må jo hvile og bli fastere i fisken etter at den har stekt... Så jeg lar den heller ligge litt lengre :P

Problemet mitt er ofte at det er så vanskelig å vite når kaka er ferdig... den må jo hvile og bli fastere i fisken etter at den har stekt... Så jeg lar den heller ligge litt lengre :P

Eg stikker alltid ein strikkepinne inni, og når eg ser at det er pitte pitte pitte pitte litt deig på pinnen så skrur eg av ovnen og åpnar døra. Lar kaka stå i 5-10 min før eg tek den ut. Dekkar den til med kjøkkenhåndkle med ein gong.
Kakene mine, spesielt sjokoladekaka kan godt stå ei veke i kjøleskapet og fortsatt vera fuktig og ikkje tørr :)

Eg stikker alltid ein strikkepinne inni, og når eg ser at det er pitte pitte pitte pitte litt deig på pinnen så skrur eg av ovnen og åpnar døra. Lar kaka stå i 5-10 min før eg tek den ut. Dekkar den til med kjøkkenhåndkle med ein gong.
Kakene mine, spesielt sjokoladekaka kan godt stå ei veke i kjøleskapet og fortsatt vera fuktig og ikkje tørr :)
Et det ikke noen som dynker kakebunnene også for å ha de saftige?

Back
Topp