Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har du apotek i nærheten? kanskje du kan kjøpe inn nye?Jeg er så SKUFFET over meg selv. Er 3+6 i dag, og brente av min siste clearblue digital. Komplett idioti fikk 1-2 uker igjen, såklart, og er vel ikke akkurat unormalt. Testen viste klar stigning fra forrige 1-2 men nå står jeg her da, uten tester allerede før uke 4+0 og jeg BRENNER etter å ha fler så jeg kan sjekke stigning... for det er det eneste som roer meg til en viss grad så tidlig som nå hihi!
åå, jaja! vi har sikkert plass til flere testetråderÅå, jeg så ikke at du hadde laget, så jeg lagde en jeg også
testene er fra 10-14 dpo. Siste tatt idag. Gøy å se stigningen!
De er jo så dyre, og det er jo så unødvendig, så håper jeg klarer å unngå det...har du apotek i nærheten? kanskje du kan kjøpe inn nye?
De er jo så dyre, og det er jo så unødvendig, så håper jeg klarer å unngå det...
Hadde én igjen liksom, også valgte jeg å bruke den på dagens tredje tissing 3+6... ikke engang i mitt forrige svangerskap, da jeg hadde høy hcg, hadde nivået oversteget 200 3+6... så det var skikkelif dumt av Meg!
var bare om du roer deg ned med å sjekke stigning. jeg kjenner meg veldig igjen, det går mye tester for tiden, kjenner veldig på det behovet for å teste.
veldig bra!!Sier meg fornøyd med stigningen! 10 dpo - 12 dpo.
Hva synes dere?
takk!veldig bra!!
skjønner deg veldig godt! man er jo så redd for kjemisk eller å mistetakk!
jeg var mer nervøs for testen idag, enn første testen på torsdag var jo bare 10 DPO og var heeeeelt forberedt på negativt. Så når jeg så 2 streker ble jeg såå sjokkert! Men idag visste jeg jo at jeg var gravid så var livredd for ingen stigning..
skjønner deg veldig godt! man er jo så redd for kjemisk eller å miste
åå det må være så deilig4+1 (15 dpo) Jeg kan nesten ikke tro det!!