Februar!!!

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Da har det begynt å flytte folk inn i februar :o :D Det nærmer seg så fort nå!!! Bare en hel måned igjen til det er vår tur! Det er så syyyykt!!!

Ææææ! SÅ gøy! Gleder meg fælt til juli :)

Hihi :) jeg føler fremdeles at det ikke er såååå lenge siden vi flyttet inn her :p

Oii oii, her går det unna, i blandt så tenker jeg hvor fort tiden har gått, vi er snart på målstreken dere:D

Oi! Noen dager syns jeg tiden går forferdelig treigt, men når jeg ser tilbake på alt vi har gått gjennom tar jeg meg selv i å lure på hvor tiden ble av :P

Wææ!! Det har gått veldig fort egentlig, synes ikke det er lenge siden jeg våget meg inn hit på denne gruppa :D

Samme her. Satt og vurderte om jeg skulle gå inn her fra FS forumet, pga SA'en i august.
For et år siden ble jeg gravid for første gang, hadde første dag i mens 16. Mai, og jeg husker som i går da jeg fikk den positive testen for første gang og ikke trodde mine egne øyne etter over et år med prøving.

Nå sitter jeg snart her med et lite nurk i armene♡♡♡

Samme her. Satt og vurderte om jeg skulle gå inn her fra FS forumet, pga SA'en i august.
For et år siden ble jeg gravid for første gang, hadde første dag i mens 16. Mai, og jeg husker som i går da jeg fikk den positive testen for første gang og ikke trodde mine egne øyne etter over et år med prøving.

Nå sitter jeg snart her med et lite nurk i armene♡♡♡
Samme som deg!! Ble gravid for første gang i april i fjor og hadde termin i januar! Endte i en fryktelig nedtur, men tenk! Vi er snart mødre :o tar meg selv i å tenke at om jeg ikke hadde mistet så hadde det ikke vært akkurat lilletulla som hadde lagt i magen min nå! Så hell i uhell :D

Back
Topp