Sender deg en stor klemDa ble det kun 3 egg av 5 follikler i går. Innsett blir i utgangspunktet tirsdag, på dag 5, men jeg har ikke veldig store forhåpninger. Er veldig skuffet over at det ikke var flere egg, og med tanke på at ingen av de 6 eggene mine forrige gang overlevde til blasto, føler jeg denne runden egentlig er 'over'.
Noen som vet (og har lyst å forklare meg) hvordan det funker hvis det ikke blir noe å sette inn? Teller det som forsøk, eller blir dette forsøket forkastet og vi må "gjøre det på nytt"? Og hvordan teller de i så fall egenandeler hvis vi må til med ny stimulering?
Veldig negativ her, men føler det kan hjelpe å bare ha en litt mer konkret (reserve)plan![]()
Ikke gi opp helt enda. Det er fortsatt håp med 3 egg i loopen 
Et forsøk regnes som egguttak + innsett. I tillegg går alle eventuelle fryseforsøk på samme forsøket.
Hvis man får avbrutt forsøk et sted i løypa, og aldri får innsett, regnes det som avbrutt og det går ikke på et av disse tre forsøkene (men man får refundert medisinutgifter likevel)

som alle sa til meg ; man trenger jo kun ett egg... leste en del suksesshistorier, men det jeg slet med å tro det var noen reell sjanse jeg også. Men.mitt første uttak fikk jeg ut 3, ett ble befruktet og utviklet seg veldig bra og ble satt inn på dag 3 (endte i kjemisk men det har jo ikke noe med antall egg å gjøre).

takk for svar 

For et mind fuck dette opplegget er. Fra en følelse til den neste.