Den er sterkere ja! Gud så spennende! Jeg håper for degVis vedlegget 454996
Prøver å ikke få opp forhåpningene, men syns den virkelig litt sterkere. Skal ikke gi opp embryoet vårt helt enda![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er sterkere ja! Gud så spennende! Jeg håper for degVis vedlegget 454996
Prøver å ikke få opp forhåpningene, men syns den virkelig litt sterkere. Skal ikke gi opp embryoet vårt helt enda![]()

Sender deg en klem, men håper bare du tar en sorg på forskuddJa, det gjør jeg også dessverre. Samme som sist gang![]()

Den er STERKEREVis vedlegget 454996

Så god du er som tenker på megHvordan går det med deg @fix?![]()

Gleder meg så til å se testene fine i morgen!! Hvordan føler du deg??Her er det lov å ha håp ja!Vis vedlegget 454996
herregud for en berg-og-dalbane... Jeg heier og krysser noe helt sinnsykt! 

Æææææ se der daKlarte ikke å dy meg. Tror jeg har tatt 14 tester i dag, føler meg smågal![]()
Tillater meg selv å få et lite håp
Vis vedlegget 455019

Så godt å høre at du føler deg bedre, høres så deilig ut med pilketurSå god du er som tenker på meg![]()
Det går bedre enn i går ihvertfall. Har fått dyttet de pessimistiske tankene litt unna. Jeg kan ikke gi opp så fort.. Det er jo fortsatt tidlig. Tenkte å starte testingen i morgen, for da jeg skulle begynne å teste ut ovitrelle på søndag så var den allerede ute. (Tok en i går og for å være sikker så jeg vet 100%) Så nå vet jeg om det kommer en svak strek så er det ikke ovitrelle. Litt overrasket over at den var ute allerede etter 1 uke. Jeg er litt mer stabil i psyken min i dag så jeg forbereder meg på hva vi skal gjøre mtp siste forsøket,(om dette ikke går) samtidig som jeg klamrer meg fast i håpet om at det kanskje skjer noe positivt der inne akkurat nå..
Sto opp kl 06 i dag og dro og pilket i 18÷ i 4 timer. Det føltes veldig godt for hodet mitt og jeg føler meg roligere. Fikk en fisk mer enn samboern OG den største ørreten , så det hjalp på humøret det òg
Jeg ble sååå gira over å se testene dine i dag!! Jeg vet jo ikke, men jeg vil jo tro ovitrelle er ute nå og at det der er babystreker!Gleder meg så til å se testene fine i morgen!! Hvordan føler du deg??
Det er jo fortsatt masse håp for at dette går bra, blir spennende når du begynner teste 
Men åååhKlarte ikke å dy meg. Tror jeg har tatt 14 tester i dag, føler meg smågal![]()
Tillater meg selv å få et lite håp
Vis vedlegget 455019

Ja bare 8dpo i morgen, men nå greier jeg ikke vente lengreSå godt å høre at du føler deg bedre, høres så deilig ut med pilketurDet er jo fortsatt masse håp for at dette går bra, blir spennende når du begynner teste
er du 8dpo i morra sant?
Jeg er litt negativ i kveld kjenner jeg, fordi i morra tidlig blir det så avgjørende føler jeg. Så gruer meg litt til å teste![]()

I got u. Skal ligge som en kringle av et kryss for oss begge i natt 
Syns du har holdt koken lenge jeg, jeg har brent over 30 tester de siste dageneJa bare 8dpo i morgen, men nå greier jeg ikke vente lengre
Jeg har trua for degI got u. Skal ligge som en kringle av et kryss for oss begge i natt
![]()

Haha, jo takkSyns du har holdt koken lenge jeg, jeg har brent over 30 tester de siste dagene![]()
Men startet du før 8dpo?
Ja, for å følge med på ovitrelleHaha, jo takkMen startet du før 8dpo?
![]()
var vel rundt da jeg begynte.Jeg er like spent på dine tester som mine egne, krysser ALT!!!!Ja bare 8dpo i morgen, men nå greier jeg ikke vente lengre
Jeg har trua for degI got u. Skal ligge som en kringle av et kryss for oss begge i natt
![]()

Ja, for å følge med på ovitrellevar vel rundt da jeg begynte.
Dere har satt inn 5dagers begge to?Jeg er like spent på dine tester som mine egne, krysser ALT!!!!![]()

Ja, 5 dagers her i hvertfall. Er redd for at strekene er for svake for å være 13 dpo.Dere har satt inn 5dagers begge to?![]()
5-dagers jaDere har satt inn 5dagers begge to?![]()