Takk, men føler meg ikke helt trygg allikevel! Vanskelig å tro på det, skal ta blodprøve på mandag da. Men nå må du komme etter!!!!Men åååh![]()
Gratulerer!!!!
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, men føler meg ikke helt trygg allikevel! Vanskelig å tro på det, skal ta blodprøve på mandag da. Men nå må du komme etter!!!!Men åååh![]()
Gratulerer!!!!
![]()
![]()

Skal prøve! Men har ikke veldig trua.. Men jeg prøver!Takk, men føler meg ikke helt trygg allikevel! Vanskelig å tro på det, skal ta blodprøve på mandag da. Men nå må du komme etter!!!!![]()

10 dpo? Kjempefin test

Jaaa! Huurra!! 10dpo, ser veldig likt ut som meg

10 dpo ja10 dpo? Kjempefin test![]()
Sniker fra januar. Jeg ser strekSer dere noe?
Så spennende!!!
Så bra du fikk en kontroll sånn at du fikk oppklaring på at blødningen var mens! Jeg skjønte ikke helt når du skal ha forsøk, denne syklusen eller skulle du melde mens neste gang og ha forsøk da?Vært på kontrollsjekk på grunn av mellomblødning. Legen tror qt jeg kan ha hatt en menstruasjon for ikke lenge siden - det jeg antok var mellomblødning... Hadde også et svært egg som så ut til å ikke hadde fått sluppet (tror det var nærmere 2.7 mm++ eller noe?). Kunne trolig sitte igjen fra sist syklus. Hadde det som kunne se ut som en muskelknute i livmor, men det er det visst 70 % kvinner som har. Så ikke noe uvanlig. Livmorslimhinnen var nå strektynn som også kunne stemme overens med at jeg nylig har hatt mens. Fikk også en ballong opp i hufsa for å rense med saltvann og for å se etter polypper/flere knuter. Alt så fint ut. Telte eggposer på hver eggstokk også. Av de som kunne telles med størrelse var det 7 på hver side.
Legen synes også at jeg hadde litt forhøyede østradiolnivåer da jeg tok og målte AMH og det som følger med sist, så det er trolig noe hormonelt feil. Skal uansett melde neste mens, si ifra at jeg ønsker at denne legen eller den andre som fulgte meg opp skal se på det/svare. De ville prøve naturlig syklus igjen, og om det ikke går skal de tenke annerledes. Så får vi bare krysse for at det skal gå bra denne gangen og at jeg får være med i februargjengen.![]()
Melde mens neste gang og ha forsøk da.Så bra du fikk en kontroll sånn at du fikk oppklaring på at blødningen var mens! Jeg skjønte ikke helt når du skal ha forsøk, denne syklusen eller skulle du melde mens neste gang og ha forsøk da?![]()
Ja, hvis du er tidlig i syklusen nå (før eggløsning), så havner vel innsett om ca 1 måned?Melde mens neste gang og ha forsøk da.Så det kan hende at jeg kanskje havner i marsgruppen...
Ånei, så kjipt å høre.. urettferdig rett og slett .. tenker på degJeg våkna opp til blødninger i dag. Vet jo at man kan blø selv med Cyclogest, men blod + svake tester føles som bare en ting dessverre ..

Har brent av en 15 tester +.. og det er en svak, svak strek der.. mannen ser den nesten ikke, og siden jeg hadde egguttak den 7/2 og nå med nesten-usynlig strek så det er vel ikke noe å håpe på nå?@Cappuccino har du testa???![]()

Har vært litt hektisk her så har ikke fått oppdatert, men ul1 var gjennomført fredag 14feb. Ul 2 var mandag. Endte opp med en dag ekstra på stimulering siden de ville vente på et par follikler som var 'på vei',pluss livmorslimhinnen. Tok ovitrelle i går kveld,så da blir det uttak i morgen.

Hurra for at det blir uttak i morgen, du må ha masse lykke tilHar vært litt hektisk her så har ikke fått oppdatert, men ul1 var gjennomført fredag 14feb. Ul 2 var mandag. Endte opp med en dag ekstra på stimulering siden de ville vente på et par follikler som var 'på vei',pluss livmorslimhinnen. Tok ovitrelle i går kveld,så da blir det uttak i morgen.
Følte det var veldig motstridende beskjeder denne gangen sammenlignet med forrige runde. I november ble det satt inn 2-dagers (og ingen av de 6 eggene ble blasto og kunne fryses). Så siden de ikke kan sette inn på dag 2 denne gangen siden det er en lørdag,sa legen først at innsettet blir på mandag. Logisk nok, tenkte jeg. Deretter sa sykepleieren tirsdag (fordi det visstnok var helt vanlig å vente til dag 5). Og så fikk jeg innkalling til mandag (altså dag 4).
Legen på UL1 (fredag) sa livmorslimhinnen min var på 10mm,og legen på UL1/ mandag sa den bare var på 8,5 og det var en av grunnene til at de flyttet uttaket en dag frem. Sykepleieren forklarte det bare bort meg at 'jaja, det er jo forskjellige leger som måler, og det er jo bare snakk om millimeter'
Skal også sies at det er en stor mulighet for at hormonene gjør meg veldig sensitiv og ekstra sliten for tiden,og at reaksjonene mine ikke er helt proporsjonale..![]()
Uff, sender deg gode tanker og en klemHer har dessverre blødningene blitt større... Så jeg har ikke tro på at dette er noe annet enn mensen. Tviler på at det er en vanlig graviditetsblødning når den kommer på samme dag som jeg skulle hatt mensen. Nå er jeg lei meg og får bare vente på mandag, for å melde fra til klinikken...![]()

Uff det var skikkelig leit å høre. Lei meg for degHer har dessverre blødningene blitt større... Så jeg har ikke tro på at dette er noe annet enn mensen. Tviler på at det er en vanlig graviditetsblødning når den kommer på samme dag som jeg skulle hatt mensen. Nå er jeg lei meg og får bare vente på mandag, for å melde fra til klinikken...![]()
.Takk for detHurra for at det blir uttak i morgen, du må ha masse lykke tilSå irriterende med forskjellige beskjeder da! Sikkert bare sykepleier som synset litt når hun sa tirsdag, siden legen både sa og sende innkalling til mandag
![]()
du har nok rett. Og som sagt, er hormonell til tusen, så det hjelper nok ikke