Februar 2024

Der kom avbruddsblødningen etter uttaket på torsdag, ganske fornøyd med en syklus på 15 dager så lenge det ble totalfrys. Spurt klinikken om jeg kan gå på letrozol denne syklusen for å kunne prøve hjemme imens vi venter på innsett (må ha en syklus før innsett hos Porsgrunn)

Da fikk vi beskjed om at de frøs ned 3 perfekte blastocyster idag :) fornøyd med resultatet mtp. At vi kun fikk it 5 egg.
Får ikke ha innsett før jeg har hatt en ventesyklus, så det suger jo:(

Da fikk vi beskjed om at de frøs ned 3 perfekte blastocyster idag :) fornøyd med resultatet mtp. At vi kun fikk it 5 egg.
Får ikke ha innsett før jeg har hatt en ventesyklus, så det suger jo:(
I prosent er jo det veldig bra! Kjipt med ventesyklus, men godt å ha 3 gode blastoer som venter med deg :)

Har dere hatt noe mye symptomer etter innsett? Forrige gang hadde jeg myye stikkinger, vondt i ryggen og ømme pupper, men det var vell pga lutinus, nå går jeg på cyclogest, er 8 dpo og kjenner ingenting :bag:

Har dere hatt noe mye symptomer etter innsett? Forrige gang hadde jeg myye stikkinger, vondt i ryggen og ømme pupper, men det var vell pga lutinus, nå går jeg på cyclogest, er 8 dpo og kjenner ingenting :bag:
Ja, jeg hadde masse symptomer første runde med IUI. Det skyldes nok Cyclogest. Hadd ømme pupper, vondt i korsryggen og trykk i livmora. Om mensen kom! Det har skjedd på alle tre forsøkene, og da kommer mensen. Så kan jo hende du er gravid❤️

Ja, jeg hadde masse symptomer første runde med IUI. Det skyldes nok Cyclogest. Hadd ømme pupper, vondt i korsryggen og trykk i livmora. Om mensen kom! Det har skjedd på alle tre forsøkene, og da kommer mensen. Så kan jo hende du er gravid❤️
Jaa, sant, tørr ikke å håpe for mye ❤️

Ja du har helt rett. Det er alltid noen som har det hundre ganger verre, den "konkurransen" kan man liksom aldri vinne. Og heldigvis for det! Jeg er der i dag, jeg er bitter på alle rundt meg (i skjul vell og merke) som er gravide/fått 3 barnet mens jeg har holdt på å prøve på 1. Jeg er nok ikke den fineste å dele "jeg er gravid" nyhet med, men akkurat den gleden synes jeg de kan få sammen med hvem som helst annen. Jeg har en helt fantastisk samboer som støtter meg, som lar meg skrike når jeg trenger det. Jeg føler meg så utrolig heldig pga han tross situasjonen vi står i.

Herregud det må ha føltes helt surrealistisk å fortelle klinikken! Shit så fantastisk det må være å kunne planlegge litt fremover. For denne gangen går det HELT fint hele veien med dere, jeg bare vet det. Jeg skal følge med på dere også - og oppdater meg gjerne etter ultralyder eller del frykt med meg på melding om det plutselig kommer et mageknip. Jeg skal love å være positiv :Heartred :woot: (jeg bor ikke langt unna Drammen så manifesterer denne trilleturen også).
Huff, jeg kjenner meg så godt igjen! Det er så vondt å ha det sånn.. Jeg kjenner fler som begynte prosessen etter oss som har fått barn i mellomtiden mens vi har prøvd, og det fjør helt klart vondt.. venninna mi var gravid med sin første da vi begynte med prosessen vår. Hun venter nå sitt fjerde barn.. brutal reise vi alle her inne er med på! Så bra du har en så støttende samboer, det er veldig viktig ❤️

Ja, det var rimelig sykt å melde fra om positic test til klinikken! Kilte nesten litt i magen :hilarious: Så bra du har den følelsen om at det går bra med oss denne gangen ❤️ ❤️ Denne gangen SKAL det gå! ❤️ Herregud så hyggelig, tuusen takk, det skal jeg huske på ❤️ Og det samme gjelder selvfølgelig til deg ❤️ Får du et nytt forsøk i mars?

Jeg har siden sist blitt husmor, hundepasser, kokk og rengjører! Kona har fått bekkenløsning, allerede i midten av uke 6! Burde nesten ikke gått an, men det gjør det! Vært hos legen å fått konstatert det. Så hun har mye vondt stakkar!

Hadde litt nå stikking i livmor osv trodde jo eggene festa seg da men ble negativt test . Men følte det var noe på gang en stund

IMG_3456.jpeg

9dpo❤️ bildet er tatt når den har begynt å tørke, men streken var der før 3 minutter, så håper den blir sterkere :smiley-angelic001

Back
Topp