Ja, de hadde visst sluttet med det i Porsgrunn:/Så kjedelig. Dårlig..jeg har alltid fått beskjed hvor mange som e befruktet dagen etter uttak..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de hadde visst sluttet med det i Porsgrunn:/Så kjedelig. Dårlig..jeg har alltid fått beskjed hvor mange som e befruktet dagen etter uttak..
Så trist. Håper det bare fester seg sentTror ikke dette går .. tok en halv ovitrellle mandag , men begynte teste forsiktig i går og i dag ..selv om ovitrelle kan henge i 10 dager , for enten skal sterken blir sterkere eller så avtar det og da er dt ovitrelle. Og i dag var streken svakere enn i går , en uke etter insett i dag.. men tror nok ikke dette gikk, men får fortsette teste over helgen .. test dag er ikke før onsdag..men kjenner jeg ble litt lei, føler liksom jeg har hat symptomer på gravid denne gang og en dag stakk det veldig i magen ..
Ja håper enda for er jo tidligt men kjenne jeg ikke har helt troa nåSå trist. Håper det bare fester seg sent
Er fortsatt 5 dager til testdato, så håpet er absolutt ikke uteJa håper enda for er jo tidligt men kjenne jeg ikke har helt troa nå
Jeg hadde samme opplevelse på litt første forsøk. Sinnsykt med eggposer (over 30 her og) men bare 6 ut. Av de fikk jeg to på frys. Jeg ble gravid den gangen.Da ble det kun 5 egg ut idag, utrolig skuffende når vi fant over 30 eggposer på UL. Ble også helt satt ut av at ikke samboer fikk være med inn, det var vi ikke informert om på forhånd.
Uttaket var mindre smertefullt denne gangen, men vondere psykisk mtp resultat og det å gjennomføre alene når man ikke var forberedt på det.
Har ikke troa på at noen blir befruktet, så skuffa er jeg
Åh så leit at du har den følelsen nå. Den vonde magefølelsen på at det ikke gikk er helt grusom. Den tar så mye plass og ødelegger i hvertfall min dag. Håper du klarer å snu følelsen, og om du ikke klarer å snu de, at fakta snus og du snart står der med fine streker på testen din.Tror ikke dette går .. tok en halv ovitrellle mandag , men begynte teste forsiktig i går og i dag ..selv om ovitrelle kan henge i 10 dager , for enten skal sterken blir sterkere eller så avtar det og da er dt ovitrelle. Og i dag var streken svakere enn i går , en uke etter insett i dag.. men tror nok ikke dette gikk, men får fortsette teste over helgen .. test dag er ikke før onsdag..men kjenner jeg ble litt lei, føler liksom jeg har hat symptomer på gravid denne gang og en dag stakk det veldig i magen ..
Tusen takk for oppmuntrende ord ..Åh så leit at du har den følelsen nå. Den vonde magefølelsen på at det ikke gikk er helt grusom. Den tar så mye plass og ødelegger i hvertfall min dag. Håper du klarer å snu følelsen, og om du ikke klarer å snu de, at fakta snus og du snart står der med fine streker på testen din.
Hold ut litt til sender deg en stor klem og håper dette snart er på vei til å bli en positiv opplevelse.
Medsiner som er på resept er ikke LOV selge til andre. Da må det innleveres i apotek og kastes.Hei,
Vet ikke om det er riktig forum å skrive på men gjør et forsøk.
Jeg har gått gjennom eggfrys par ganger og dessverre fikk beskjed idag at for denne gang må dette avbrytes ettersom eggene ikke har vokst. Helt feil syklus. Ila 2 år har jeg hatt 2 mislykkede og 1 vellykket forsøk hvor jeg fikk fyrst 6 egg er snart 40 men har troa.
Jeg har 2x 300ml menopur og 4x 0,5ml fyrmadel hvis noen ønsker å kjøpe billigere.
Jeg må prøve igjen om minst 1,5 måneder så kan ikke bruke de selv.
Aha ok.Medsiner som er på resept er ikke LOV selge til andre. Da må det innleveres i apotek og kastes.
Nei så utrolig trist. Ny runde stimulering og uttak er ikke akkurat noe man gleder seg til. Sender deg mange varme klemmer Masse lykke til. Håper tiden går altfor rasktJeg kan settes som ikke gravid. Nå blir det minst en ufrivillig ventesyklus her før ny runde med stimulering/uttak. Lykke til, dere som har gått videre over i Mars-gruppa!
Håper ikke vi sees i April
Den følelsen er helt forferdelig, når det ikke går gang etter gang! Håper du får det svaret du ønsker av klinikken og kan komme raskt igang igjen .Blenda hvit test så ganske sikker på at ovitrelle alt er ute og at dette forsøket er mislykket. Skal høre med klinikken i morgen om muligheten for å gå rett på nytt forsøk sånn at jeg rekker ett før påske.
Veldig kjedelig mitt 3 forsøk på søsken og null på frys .. har mistet litt troa på at dette vil gå.. dyrere blir det også for nå må en dekke medisiner og alt etter 3 negative pluss ny tre pakk..
Ja helt sant. Har spurt om å gå rett på nytt forsøk før og da har hausken sakt ja, så håper bare de gjør det nå også og jeg kan få snakke me de i morgen. selv om test dag er onsdag er jo resultatet ganske klart. Har testet ut ovitrellen så den er ute. Tror nok at ved 12 dpo så er det løpet kjørt ved negativ test. Men en blir litt motløs, dyrt er det også.. å grusomt å ikke kunne få dette til, hat 3 utakk/insett siden september. Å neste måned blir jeg 38 , så føler tiden jobber mot meg.. skulle begynt mye før med søsken ..Den følelsen er helt forferdelig, når det ikke går gang etter gang! Håper du får det svaret du ønsker av klinikken og kan komme raskt igang igjen .
Jeg kjenner selv jeg har begynt å grue meg for atter en nedtur etter at vi har hatt 3 avbrutte forsøk. Man mister liksom litt trua når det kommer så mange nedturer etter hverandre.. men ønsket er stort, så man fortsetter jo med det lille håpet som ligger der sammen med ønsket om en liten spire
Jeg som hadde så trua på de to eskimoene dineBlenda hvit test så ganske sikker på at ovitrelle alt er ute og at dette forsøket er mislykket. Skal høre med klinikken i morgen om muligheten for å gå rett på nytt forsøk sånn at jeg rekker ett før påske. Test dag er i grunn onsdag men tror ikke det blir noe endring ..
Veldig kjedelig mitt 3 forsøk på søsken og null på frys .. har mistet litt troa på at dette vil gå.. dyrere blir det også for nå må en dekke medisiner og alt etter 3 negative pluss ny tre pakk..
Uff, kjipern. Bare å brette opp ermene og stålsette seg. Den sitter til sluttJeg kan settes som ikke gravid. Nå blir det minst en ufrivillig ventesyklus her før ny runde med stimulering/uttak. Lykke til, dere som har gått videre over i Mars-gruppa!
Så dritt. Håper dere lykkes på neste stimulering!Jeg kan settes som ikke gravid. Nå blir det minst en ufrivillig ventesyklus her før ny runde med stimulering/uttak. Lykke til, dere som har gått videre over i Mars-gruppa!
De sa i grunn ja til det i høsten pga vi skulle på høstferie i dannmark ble det ikke likevel.. så håper det.Jeg som hadde så trua på de to eskimoene dine
Det er tøft det her, og det vet jeg alt om. Jeg ga meg aldri, og det funket til slutt. Selv om jeg mistet håpet iblandt, så var det aldri noe alternativ å stoppe. Før alt var prøvd.
Kan man ha to sykluser etter hverandre med hormonstimulering og uttak?