Februar 2021

Hei damer. Har vært litt borte vekk pga avbrutt forsøk og endelig avslag på videre behandling. Legen sier jeg er gammel kjærring. (Var ikke de ordene hun brukte altså :wtf:)
Er det noen som skal settes over på noe annet enn hva de står på nå?
@Salamander blir det totalfys på deg?

Av og til trenger man litt avstand fra alt dette :Heartpink:Heartpink håper du får hvilen som kroppen og hode trenger

Nettopp hatt laparoskopi for å utelukke tette eggledere og endometriose. Hadde operasjonen i går, så er litt mørbanka idag. Men ingen funn av endo og to glatte, fine åpne eggledere. Så alt så bra:joyful:
Fikk beskjed at egget vi har fra første IVF, kan vi sette inn akkurat når vi ønsker, så planen er å få satt det inn denne syklusen. Startet menstruasjon akkurat på operasjonsdagen. Så har sendt melding til Hausken om å sette inn det eneste egget vi har der på frys, denne syklusen.

Merri87 - 33år - FER#1 fra IVF#1 - B1 - Hausken - innsett uke 8/9 i naturlig syklus, ingen støtte

Røyk på en test i dag, og jeg såg en svaaak strek. Men klamrer meg til at strek er strek så håper jeg den bare blir sterkere de neste dagene :smiley-angelic001

Hei damer. Har vært litt borte vekk pga avbrutt forsøk og endelig avslag på videre behandling. Legen sier jeg er gammel kjærring. (Var ikke de ordene hun brukte altså :wtf:)
Stor klem til deg Litjmora❤️ Syns det var hardt ordbruk av legen.. Det blir totaltfrys her ja slik det ser ut nå, skal ha uttak neste uke å så rett på ny stimulering og egguttak, altså høstesyklus/duostim :)

Stor klem til deg Litjmora❤️ Syns det var hardt ordbruk av legen.. Det blir totaltfrys her ja slik det ser ut nå, skal ha uttak neste uke å så rett på ny stimulering og egguttak, altså høstesyklus/duostim :)
Så spennede.
Har aldri hørt om duostim før. Må lese meg litt opp på det :)

Så spennede.
Har aldri hørt om duostim før. Må lese meg litt opp på det :)
Det må du gjøre. Jeg ble anbefalt det pga lav amh på 2 å at vi ikke får mer enn 1 eller 2 egg. Det er vell for å få ett lager med egg, eller iallfall prøve. Får hentet ut egg både i folikkel fasen og lutealfasen altså på samme syklus. Er ikke mye lesestoff om det på norsk:angelic: Usa har egen gruppe på face for det.

Det må du gjøre. Jeg ble anbefalt det pga lav amh på 2 å at vi ikke får mer enn 1 eller 2 egg. Det er vell for å få ett lager med egg, eller iallfall prøve. Får hentet ut egg både i folikkel fasen og lutealfasen altså på samme syklus. Er ikke mye lesestoff om det på norsk:angelic: Usa har egen gruppe på face for det.
Spennende! Telles dette som 1 eller 2 uttak?

Jeg røyk også på en i dag! Men min var helt blank:rolleyes: blir spennende de neste dagene da:)
Huff, det var veldig kjedelig at du fikk en negativ test.
Føler du det fortsatt er håp, eller begynner du å tenle frem mot neste innsett?
Jeg synes mine kanskje var litt vel svak for å være soppas langt kommet, men håper den blir sterkere :)

;)
Huff, det var veldig kjedelig at du fikk en negativ test.
Føler du det fortsatt er håp, eller begynner du å tenle frem mot neste innsett?
Jeg synes mine kanskje var litt vel svak for å være soppas langt kommet, men håper den blir sterkere :)
Jeg satte jo inn på mandag, så har bare gått 5 dager, så håper fortsatt;)

Spennende! Telles dette som 1 eller 2 uttak?
1 uttak tror jeg siden det gjøres på samme syklus, jeg kan ikke si helt sikkert her. jeg kan komme tilbake med detaljer om det er interessant når jeg har fått litt mer dreisen på dette å hva det innebærer, kan også fortelle litt mer for de som ønsker.

Så leit at du fikk et endelig avslag... :love2

Jeg er godt i gang med stimulering!

I går så vi to episoder av en serie på Discovery+ (?) av en serie som heter Alla utenom vi.
Handler om et ungt par som er i gang med ivf, den anbefales. Vi lo godt av den og den var så treffende på mange ting :D

3 blaato på frys! :angel8får forhåpentligvis insett mars/april.

Men lurer på en ting. Etter uttaket mandag, kom det noen få bloddråper. Tirsdag ingen ting. Onsdag litt rødbrunt. Torsdag å fredag kom det mer brunt blod. Lørdag( i går, 5 dager etter uttak) kveld kom mensen. Er dette vanlig? Noen som har opplevd lignende? Vært overstimulert men lite/ingen smerter etter uttak. Går på blodfortynnende om det skal ha noe å si.

3 blaato på frys! :angel8får forhåpentligvis insett mars/april.

Men lurer på en ting. Etter uttaket mandag, kom det noen få bloddråper. Tirsdag ingen ting. Onsdag litt rødbrunt. Torsdag å fredag kom det mer brunt blod. Lørdag( i går, 5 dager etter uttak) kveld kom mensen. Er dette vanlig? Noen som har opplevd lignende? Vært overstimulert men lite/ingen smerter etter uttak. Går på blodfortynnende om det skal ha noe å si.

Gratulerer så mye med tre små på frys!!! Herlig å få gode nyheter :joyful::joyful::joyful:

Back
Topp