Februar 2021

Blir vel riktig å melde seg inn her for min del også - uttak og evt innsett vil skje i februar.

Sjøfruen , 30 år, B1, St olavs, medisin: menopur,
Skal med all sannsynlighet ha Icsi. Under stiumlering, uttak neste uke om alt går etter planen.
Velkommen :Heartred
Spennende med icsi da.

Setter du mange om dagen? Jeg setter bare Bemfola og nå Fyremadel. Begge to på morgenen. Har ikke ultralyd før mandag :nailbiting: Du da? :)

Setter to om dagen, men to ulike tidspunkt mtp. At fyremadel skal settes før 12, mens menopur settes senere i forhold til evt justeringer av dose på ultralyd. Jeg har fått beskjed om å ha ultralyd på fredag. Ganske spent.

Setter to om dagen, men to ulike tidspunkt mtp. At fyremadel skal settes før 12, mens menopur settes senere i forhold til evt justeringer av dose på ultralyd. Jeg har fått beskjed om å ha ultralyd på fredag. Ganske spent.

Aha! Begge mine skal settes før 12, så jeg setter begge samtidig :) Blir spennende på fredag da!

Fikk tlf fra st.olavs idag, har fått provera for å sette igang mens. Så da håper jeg at jeg er igang i slutten av neste uke:angelic: veldig godt å få noe for å hjelpe nå. Hehe.

CD1 her, begynner på sprøyter i morgen. Har fått time til første UL neste fredag. Prøver å holde forventningene lave men kjenner jeg gleder meg likevel :cat:

CD1 her, begynner på sprøyter i morgen. Har fått time til første UL neste fredag. Prøver å holde forventningene lave men kjenner jeg gleder meg likevel :cat:
Vanskelig å ikke glede seg..... satser på at det blir bra! Jeg skal starte å teste etter el på fredag og har første ul på mandag :)

Vanskelig å ikke glede seg..... satser på at det blir bra! Jeg skal starte å teste etter el på fredag og har første ul på mandag :)

Så spennende! Skal du ha innsett av blasto?

Ja siste blasto jeg har på frys. Krysser alt jeg har for å slippe en ny stimuleringsrunde :wtf:

Vi krysser fingrene sammen med deg :Heartpink:Heartpink da skal vi håpe at du ikke får EL mandag eller tirsdag?

Slenger meg på her. Vi har en sønn på 5 fra før som er hjemmelaget. Hadde to ivf-forsøk ifjor, den ene endte i graviditet, men desverre mistet jeg i uke 5/6. Ingenting på frys.
3. forsøk i januar i år. 20 egg ut, på grensen til overstimulert så fikk ikke innsett, men 3 embryo på frys
Går rett på fryseforsøk nå. Mensen idag
Skal ta femar pga. pcos og uregelmessig syklus. Klexane og lutinus.
Så blir nok innsett om et par uker -ish.

Slenger meg på her. Vi har en sønn på 5 fra før som er hjemmelaget. Hadde to ivf-forsøk ifjor, den ene endte i graviditet, men desverre mistet jeg i uke 5/6. Ingenting på frys.
3. forsøk i januar i år. 20 egg ut, på grensen til overstimulert så fikk ikke innsett, men 3 embryo på frys
Går rett på fryseforsøk nå. Mensen idag
Skal ta femar pga. pcos og uregelmessig syklus. Klexane og lutinus.
Så blir nok innsett om et par uker -ish.
Hei Memy, velkommen :Heartred
Kan du skrive deg opp slik :
Nick - alder - forsøk - barn dere prøver på - klinikk - medisiner - oppstart/innsett
så blir det enklere for meg å sette deg opp på lista på første side :)
Masse lykke til :Heartred

Skal på første ultralyd i morgen. Er det kun egg de teller? Fikk beskjed om at gynekologen kontakter sykehuset og deretter meg for videre vei.

Skal på første ultralyd i morgen. Er det kun egg de teller? Fikk beskjed om at gynekologen kontakter sykehuset og deretter meg for videre vei.
De måler tykkelsen på livmorslimhinna og de teller antall folikler og måler størrelsen på de. De bør være over 15mm for å inneholde egg som blir hentet ut. Men det er ikke uvanlig at de er litt mindre på første ul. Om de ikke er store nok så stimulere man bare videre. Dobbeltsjekk at gynekolog faktisk melder inn til sykehuset, jeg må ringe sykehuset selv. Lykke til :Heartred

Hei Memy, velkommen :Heartred
Kan du skrive deg opp slik :
Nick - alder - forsøk - barn dere prøver på - klinikk - medisiner - oppstart/innsett
så blir det enklere for meg å sette deg opp på lista på første side :)
Masse lykke til :Heartred

Memy - 32 - fryseforsøk - søskenforsøk - Haugesund - femar, klexane, lutinus - oppstart femar 30.01- innsett uke 6/7.

Hei,
Da sniker jeg meg inn i denne gruppen, etter at jeg tok positiv eggløsningstest i dag, og har fått time til innsett onsdag 03. februar :D

Kan også føre meg opp på listen: sunny_8 - 32 år - forsøk nr. 3 på 1. barn - St. Olav - Cyclogest - innsett 03.februar

Back
Topp