Februar 2020!

Vi fikk etter avtale telefon fra klinikken i morges, med en oppdatering på hvordan det går med eggene. Av 20 ut var 17 modne, og 12 lot seg befrukte. I går var det 9 som fortsatt hang med og så bra ut, og flere av disse hadde i dag begynt å nærme seg morulastadiet. Dag 4 i dag, og da er det vanskelig å vurdere noe kvalitet på dem, og uansett er det mye de skal gjennom i helga før de eventuelt blir til fine og nedfrysbare blastoer. Men vi er fortsatt i gamet, og med ni egg så må det være lov å håpe at noen av dem holder hele veien! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 (Min favorittemoji for tida)

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Spennende :) krysser alt jeg har for at de holder hele veien :)

Jeg kan også settes som gravid :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Bkno8019362, 32, #2, Menopur og fyremadel, oppstart 29.01, uthenting 10.02, tilbakesetting 13.02, testdato 27.02
Wohooo :) gratulerer

Håper dere andre slipper telefon idag <3 Noen som vet hvor raskt man kan få lov å starte igjen om avbrudd skjer FØR innsett? Må man fortsatt vente en hel syklus? Går privat så ventetid er ikke noe problem

Huff så kjipt! ❤️

Vi måtte vente en syklus med oppstart ved avbrudd i oktober. Ingen befruktning. Fikk starte rett på første mens etter SA nå. De vil gi eggstokkene tid til å komme seg.

Vi fikk etter avtale telefon fra klinikken i morges, med en oppdatering på hvordan det går med eggene. Av 20 ut var 17 modne, og 12 lot seg befrukte. I går var det 9 som fortsatt hang med og så bra ut, og flere av disse hadde i dag begynt å nærme seg morulastadiet. Dag 4 i dag, og da er det vanskelig å vurdere noe kvalitet på dem, og uansett er det mye de skal gjennom i helga før de eventuelt blir til fine og nedfrysbare blastoer. Men vi er fortsatt i gamet, og med ni egg så må det være lov å håpe at noen av dem holder hele veien! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 (Min favorittemoji for tida)

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Å så bra! 9 fine er jo kjempebra, håper alle blir fine blastoer!
Du skal ikke sette inn nå? (har ikke lest riktig alle innlegga før her)

Masse lykke til! ☺️ Håper det gikk smertefritt denne gangen ☺️

Takk! Jeg var i hvert fall så dopet at jeg husker lite! :hilarious: Husker det var styr med venstre igjen, jeg klemte på magen selv denne gangen. Husker noe om at det var ubehagelig, men heldigvis ingen detaljer. Midazolam is my friend! ❤️;)
Fikk med 8 paralgin med beskjed om å ta om jeg kjente noe når bedøvelsen gikk ut fordi «vi har herja en del med deg». vondt på kvelden og neste morgen, så jeg tok to. etter det har jeg kjent lite til uttaket, men er ganske oppblåst og sikkert litt hoven, for det er en del ubehag og vondt med press på magen.

Takk! Jeg var i hvert fall så dopet at jeg husker lite! :hilarious: Husker det var styr med venstre igjen, jeg klemte på magen selv denne gangen. Husker noe om at det var ubehagelig, men heldigvis ingen detaljer. Midazolam is my friend! ❤️;)
Fikk med 8 paralgin med beskjed om å ta om jeg kjente noe når bedøvelsen gikk ut fordi «vi har herja en del med deg». vondt på kvelden og neste morgen, så jeg tok to. etter det har jeg kjent lite til uttaket, men er ganske oppblåst og sikkert litt hoven, for det er en del ubehag og vondt med press på magen.

Huff:smiley-bounce022 Jeg "husker" mitt eget uttak nr. 3 rimelig likt som din. Tenker allikevel at det er utrolig bra at vi har anledning til å få en smertelindring på det nivået, for gøy er det alldeles ikke når det kjennes! Håper uttaket gikk fint og at de fikk tak i gullegget/gulleggene :Heartbigred

Å så bra! 9 fine er jo kjempebra, håper alle blir fine blastoer!
Du skal ikke sette inn nå? (har ikke lest riktig alle innlegga før her)

Takk ❤️ nei, det ble totalfrys denne runden, så blir ikke noe innsett nå..

Så bra resultat!:D Håper alle havner i fryseren:Heartred Av mine 9 befrukta, så ble 8 blastoer, så det er muligheter for mange:)

Back
Topp