Februar 2020!

Uttak overstått, og det ble bare 4 egg. Håper virkelig det er ett sterkt egg blandt de. :) planlagt innsett fredag.

Hei @AnetteU Hvis du vil inn på listen så er det fint om du lager en intro info (oppskrift i første innlegg). Lykke til med innsett :happy:

Tok en tidlig test så nysgjerrig som jeg er:angelic: Innsett forrige torsdag. Ser jo tydelig streken, men etter kjemisk i desember tør jeg ikke håpe noe.. hvorfor tester jeg så tidlig???:mad: Håpløs

Vedlegg

• 3C20B046-B185-4BCD-B836-F74098597961.jpeg
    3C20B046-B185-4BCD-B836-F74098597961.jpeg
    5,7 KB · Visninger: 112
Bare ett av 10 egg befrukta, nedtur! :banghead:
Håper virkelig det ene klarer seg til innsett i morgen!

Bare ett av 10 egg befrukta, nedtur! :banghead:
Håper virkelig det ene klarer seg til innsett i morgen!

Uff, får helt vondt magen av å lese dette! Man er litt mer sårbar med bare ett egg! Men! Du trenger bare ett! Jeg krysser fingre og tær for at det klarer seg!

Uff, får helt vondt magen av å lese dette! Man er litt mer sårbar med bare ett egg! Men! Du trenger bare ett! Jeg krysser fingre og tær for at det klarer seg!

Ja trenger jo bare ett.. men har mista litt trua kjenner jeg.

Hvordan gikk det med deg forresten, hadde du ikke uttak i går også?

Ja trenger jo bare ett.. men har mista litt trua kjenner jeg.

Jeg skjønner at du kan bli litt pessimistisk. Men det finnes nok av eksempler her inne på forumet på at det har vært akkurat gullegget som har klart seg, så det er fortsatt masse håp! :Heartred Dessuten leste jeg i dag at 98 % av normalt befruktede egg vil fortsette å dele seg til dag 2! Legger ved skjermbilde :)

Vi hadde uttak på mandag ja. Ikke hørt noe ennå, heldigvis! Prøver bare å være tålmodig og optimistisk og puste med magen :) Det er jo lettere sagt enn gjort, du har det sikkert på akkurat samme måte!

Vedlegg

• 2529C676-E883-4764-B74C-CAC3C9743F11.jpeg
    2529C676-E883-4764-B74C-CAC3C9743F11.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 92
Det var det!
Så nå blir det ikke nytt innsett før etter påske..
Tror kanskje kroppen har godt av en liten pause fra alle hormonene :)

Den har nok det. Vi har og bestemt oss for pause til etter påske. Håper det klaffer for oss begge da.

Har ikkje lagt til intro, beklager. Her kommer den.

AnetteU, 33 år, prøver på barn #2.
Har hatt lang protokoll og stått på synarela 600, Bemfola 150 og ovitrelle før uttak igår.

Back
Topp