Blåklokke78
Flørter med forumet
3 egg befruktet, har ikke sovet i natt, har vært så stressa. Innsett fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte du eller ringte de deg?3 egg befruktet, har ikke sovet i natt, har vært så stressa. Innsett fredag
De ringte meg. Det er rutine hos FS tror jeg. Der skulle ringe igjen i morgen med nytt om celledelingen.Ringte du eller ringte de deg?
Uttak overstått, og det ble bare 4 egg. Håper virkelig det er ett sterkt egg blandt de.planlagt innsett fredag.

Bare ett av 10 egg befrukta, nedtur!
Håper virkelig det ene klarer seg til innsett i morgen!
Så fin strek! Du er iallefall gravid akkurat nåTok en tidlig test så nysgjerrig som jeg erInnsett forrige torsdag. Ser jo tydelig streken, men etter kjemisk i desember tør jeg ikke håpe noe.. hvorfor tester jeg så tidlig???
Håpløs
Folder hender og krysser det jeg har av fingre og tær for oss alle!Bare ett av 10 egg befrukta, nedtur!
Håper virkelig det ene klarer seg til innsett i morgen!
Uff, får helt vondt magen av å lese dette! Man er litt mer sårbar med bare ett egg! Men! Du trenger bare ett! Jeg krysser fingre og tær for at det klarer seg!
Uff, får helt vondt magen av å lese dette! Man er litt mer sårbar med bare ett egg! Men! Du trenger bare ett! Jeg krysser fingre og tær for at det klarer seg!
Det var kjedelig @NALA85![]()
Ja trenger jo bare ett.. men har mista litt trua kjenner jeg.
Dessuten leste jeg i dag at 98 % av normalt befruktede egg vil fortsette å dele seg til dag 2! Legger ved skjermbilde Det var det!
Så nå blir det ikke nytt innsett før etter påske..
Tror kanskje kroppen har godt av en liten pause fra alle hormonene![]()
3 egg befruktet, har ikke sovet i natt, har vært så stressa. Innsett fredag
Hei @AnetteU Hvis du vil inn på listen så er det fint om du lager en intro info (oppskrift i første innlegg). Lykke til med innsett![]()
Det skjønner jeg godt. Man vil jo gjerne vite hvordan det går. Men de burde jo ha ringt om de ikke fikk befruktet noen ihvertfall..Samme her. Har lyst å ringe i morgen igjen å høre hvordan det står til, men er drit nervøs
Det skjønner jeg godt. Man vil jo gjerne vite hvordan det går. Men de burde jo ha ringt om de ikke fikk befruktet noen ihvertfall..