Februar 2020!

Ja, jeg krysser fingrene for at spira sitter på første forsøk for dere! :) Gruer meg skikkelig jeg og, skal jeg innrømme. Men men. Vi kommer oss gjennom det!
I like måte :) Ja, vi får bare trøste oss med at det er et forholdsvis kortvarig inngrep og at det er en del av en stor og viktig oppgave for oss :happy:

13 dpo og negativ test :arghh:
Dinna pp har eg virkelig gjort alt, til og med vært sjukemeldt for og stresse ned og få jobben på avstand...

Dinna pp har eg virkelig gjort alt, til og med vært sjukemeldt for og stresse ned og få jobben på avstand...
Kjenner til skuffelsen! Så kjipt!! :banghead: Håpar det blir klaff for oss begge i neste runde. Ta vare på deg sjølv. ❤️

Kjenner til skuffelsen! Så kjipt!! :banghead: Håpar det blir klaff for oss begge i neste runde. Ta vare på deg sjølv. ❤️

Takk for det ❤️
Kjente at eg gikk heilt i kjelleren, e så jævlig lei no! Skuffa gang etter gang!
Eg veit jo at eg kan bli gravid etter som eg blei det i april, men som vi mista i uke 20 :sad010
Så eg skjønna ikke ka som skjer...
Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon:signs001

Takk for det ❤️
Kjente at eg gikk heilt i kjelleren, e så jævlig lei no! Skuffa gang etter gang!
Eg veit jo at eg kan bli gravid etter som eg blei det i april, men som vi mista i uke 20 :sad010
Så eg skjønna ikke ka som skjer...
Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon:signs001

Du trenger ikke unnskylde deg for å blåse ut litt frustrasjon her inne! Tror alle her er kjent med den berg-og-dalbanen dette er! :Heartred Ta vare på deg selv!

Dere som har hatt noen forsøk, merker dere færre bivirkninger etterhvert? Har sånn generelt alltid merket lite, men før fikk jeg hvertfall ømme bryst, og generelle gravidsymptomer etter ovitrelle og oppstart av progesteron. Nå kjenner jeg ingenting. Kan det være at kroppen vender seg til alle de kunstige hormonene over tid? (har hatt flere tette forsøk).

Og, dere som bruker cyclogest. Er det like viktig å ta på ca. nøyaktig samme tid på døgnet, som det lutinus er? Eller er det litt slingringsmonn?

Uff. Klem til deg! Det er et skikkelig slag i trynet. Håper du snart føler deg bedre, når det hele har landet litt. Kjenner til det å virkelig prøve ALT.

Dere som har hatt noen forsøk, merker dere færre bivirkninger etterhvert? Har sånn generelt alltid merket lite, men før fikk jeg hvertfall ømme bryst, og generelle gravidsymptomer etter ovitrelle og oppstart av progesteron. Nå kjenner jeg ingenting. Kan det være at kroppen vender seg til alle de kunstige hormonene over tid? (har hatt flere tette forsøk).

Og, dere som bruker cyclogest. Er det like viktig å ta på ca. nøyaktig samme tid på døgnet, som det lutinus er? Eller er det litt slingringsmonn?

Fått beskjed om at det ikke er så farlig mtp klokkeslett. Så lenge det er en om morgenen og en om kvelden!:)

Aaah, dag 6 siden slutten av provera kuren, og ingen mens enda! Begynner å bli innmari utålmodig på å komme i gang, nå har vi hatt pause siden september. Gidder ikke vente mer altså :(

Da var eggløsningssprøyten satt. Hjeeeelp! Men er så svimmel. Kan det være bivirkning? Burde sjekke, men orker ikke akkurat nå, ble rett og slett for utafor

Da var eggløsningssprøyten satt. Hjeeeelp! Men er så svimmel. Kan det være bivirkning? Burde sjekke, men orker ikke akkurat nå, ble rett og slett for utafor

Huff, så ekkelt! Godt mulig det kan være en bivirkning, men kan det tenkes at du er veldig stressa/anspent? Jeg hadde det nemlig sånn i går da jeg satt eggløsningssprøyta, men tror det var fordi jeg syntes sprøyta var ekkel og ukjent og at jeg kanskje ikke pustet helt ordentlig. Vet ikke hvordan du har det altså. Hvis du er veldig svimmel og det ikke går over så ville jeg kanskje tatt en telefon til legevakta.. kanskje du har en allergisk reaksjon?

Fått beskjed om at det ikke er så farlig mtp klokkeslett. Så lenge det er en om morgenen og en om kvelden!:)
Så greit, takk! Satser på det ikke er så nøye siden det er fryseforsøk i tillegg. Lite nødvendig å starte det hele med grytidlig vekkeklokke nå i helgen da, men men :p

Huff, så ekkelt! Godt mulig det kan være en bivirkning, men kan det tenkes at du er veldig stressa/anspent? Jeg hadde det nemlig sånn i går da jeg satt eggløsningssprøyta, men tror det var fordi jeg syntes sprøyta var ekkel og ukjent og at jeg kanskje ikke pustet helt ordentlig. Vet ikke hvordan du har det altså. Hvis du er veldig svimmel og det ikke går over så ville jeg kanskje tatt en telefon til legevakta.. kanskje du har en allergisk reaksjon?

Jeg har ME så kan gjerne være en ME smell, prosessen tar jo litt ekstra energi om dagen, så er litt ekstra på minus. Tror rett og slett jeg v legger meg og prøver å sove. Regner m jeg ville fått andre symptomer også om det var allergi. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare

Høres ikke godt ut. Ville også tatt en telefon om det ikke går over. God bedring. Jeg kan ikke se at det står noe om svimmelhet... legger ved bilde av bivirkninger.

Jeg har bare blitt svimmel og kvalm én gang, da mer som Piana skriver (aller, aller første gang jeg satt sprøyte). For min del altså en fysisk reaksjon pga det psykiske.

Vedlegg

• 8F92CFED-25E3-4266-BC52-ADCEB46B704A.jpeg
    8F92CFED-25E3-4266-BC52-ADCEB46B704A.jpeg
    40 KB · Visninger: 59
  • 22042D10-F12A-4725-85D0-E6D06F4C9B0C.jpeg
    22042D10-F12A-4725-85D0-E6D06F4C9B0C.jpeg
    33 KB · Visninger: 52
Høres ikke godt ut. Ville også tatt en telefon om det ikke går over. God bedring. Jeg kan ikke se at det står noe om svimmelhet... legger ved bilde av bivirkninger.

Jeg har bare blitt svimmel og kvalm én gang, da mer som Piana skriver (aller, aller første gang jeg satt sprøyte). For min del altså en fysisk reaksjon pga det psykiske.

Takk for hjelpen <3

Og lykke til til alle som har uttak/innsett i morgen!

Ovitrelle satt i kveld, siste sprøyte foreløpig. Gikk heldigvis fint, kjente litt i eggstokkene en liten stund etterpå, men ikke noe særlig nå. Tenk at i morgen skal jeg ikke ta noen sprøyter, det er litt rart og litt deilig. Jeg er veldig spent på egguttaket på tirsdag! Er kanskje litt rart, men jeg gleder meg veldig. Vet at det kan bli skikkelig drit hvis ingen egg er modne el. Likevel så er det godt å få gjort det og jeg er ikke redd for smertene heller så er mest spent på hvor mange egg det blir. Masse lykke til til alle dere som har uttak i morgen! Heier på eggene!!

Viktig å ta lutinus på nøyaktig samme tid på døgnet? Her fikk jeg beskjed om morgen (når jeg står opp), om kvelden (når jeg legger meg) og en gang ca midt mellom... Det gjorde jeg sist (ble gravid) og det gjør jeg denne gangen...

Ferdig med egguttak og så utrolig fornøyd og letta! :happy::happy::happy: Fikk et par doser med stesolid underveis og hadde en veldig flink og grei lege! Så da klarte jeg å slappe greit av og opplevde egentlig uttaket som helt uproblematisk. Herlighet. Hipp hurra! Og 20 egg ut! Når er det bare å danse regndans og be til alle guder og krysse fingre og tær og jeg vet ikke hva, og håpe håpe håpe på mange fine blastoer på frys! :Heartred:Heartred:Heartred
Håper det også går fint med dere andre som har vært/er inne i dag!

Back
Topp