Februar 2019

Jeg er så GLAD for å kunne joine dere her i februar, etter sååå mye styr og frem og tilbake med St.Olavs, og deretter forflytting til privatklinikk. Men bare mensen kommer som den skal nå og det ikke blir tull med ei lita cyste jeg har på gang, er vi klare for oppstart om ei ukes tid! Dette blir vår fjerde stimuleringsrunde, men hatt to avbrutte grunnet dårlig embryoutvikling. Håper ny klinikk, nye medisiner og friskt mot kan gi oss bedre resultater denne gang :Heartred

Sitrus. - B1 - #4 IVF(ICSI?), 2 avbrutte. - kort protokoll med Bemfola 150 og Orgalutran - uttak omkring uke 6-7 - Spiren (Trondheim).
Lykke til. Jeg har også flyttet fra sykehus til privat, til Spiren og er veldig fornøyd. Hadde innsett denne uka og venter på testdag 20.2.

Hva ble det til? Ikke teste før mandag?
Jeg kjenner meg ekstremt godt igjen i det du skriver! Har blitt enig med mannen om å teste på søndag (10 dpo), men vet ikke om jeg orker :nailbiting: Noe i meg vil teste hver dag, men jeg orker ikke den grusomme depresjonen som sannsynligvis kommer i dagene etterpå :( Kan man bare bestemme seg for å aldri vite? Mye deiligere sånn :hilarious:
Jeg ventet jeg, hadde ikke sånne test tidlig graviditetstester og tenkte at jeg vil egentlig klare å vente for jeg blir så lei meg hver gang at jeg føler det blir en uke med konstant depresjonstrykk hvis jeg må teste negativt mange ganger. Jeg har veeeldig lyst å teste søndag da (13dpo), men da er ikke mannen hjemme enda og jeg er litt usikker på om det er greit :dontknow tror du bare må kjenne på hva du tror blir best for psyken din, jeg tenker hele tiden på hvordan takle en negativt test (litt pessimistisk, men er nok en overlevelsesteknikk)

Kattedama! -IVF#1 - Venter på forsamtale - Rikshospitalet/Ullevål

Lykke til. Jeg har også flyttet fra sykehus til privat, til Spiren og er veldig fornøyd. Hadde innsett denne uka og venter på testdag 20.2.
Godt å høre at det ikke bare er meg som har byttet fra offentlig til privat. Mye mer fornøyd og en helt annen opplevelse. Lykke til med ruging.. må tiden gå fort!

Tusen takk, og så bra du også er fornøyd! Vi har møtt på litt ekstra komplikasjoner etter siste abort så vet ikke helt når/om vi får starte nå, men får uansett ekstremt god oppfølging og føler meg så godt ivaretatt :Heartred Så det er en annen verden å komme dit! Gratulerer så mye som ruger og masse, masse lykke til :)

Tok første test i dag (10 dpo) - en tidligtest og en vanlig. Begge veldig negative, og tenkte alt håp var ute :( men to timer senere kunne man skimte en bitteliten strek på tidligtesten. Skal prøve å vente til onsdag før jeg tester på nytt, men kjenner jeg mister motet litt. Før jul festet egget seg altfor sent og jeg mistet allerede i uke 4+6. Livredd for at dette skal skje hver gang!?

Tok første test i dag (10 dpo) - en tidligtest og en vanlig. Begge veldig negative, og tenkte alt håp var ute :( men to timer senere kunne man skimte en bitteliten strek på tidligtesten. Skal prøve å vente til onsdag før jeg tester på nytt, men kjenner jeg mister motet litt. Før jul festet egget seg altfor sent og jeg mistet allerede i uke 4+6. Livredd for at dette skal skje hver gang!?
Skjønner godt det er nervepirrende og at det vekker mye frykt. Men prøv å ikke forvente at det samme skjer igjen. Du har vel egentlig ingen holdepunkter for å anta det? Det er fortsatt veldig tidlig, så mye kan skje de neste dagene. Krysser fingrene for deg ❤️

Skjønner godt det er nervepirrende og at det vekker mye frykt. Men prøv å ikke forvente at det samme skjer igjen. Du har vel egentlig ingen holdepunkter for å anta det? Det er fortsatt veldig tidlig, så mye kan skje de neste dagene. Krysser fingrene for deg ❤️

Nei, har jo egentlig ikke det, og kan heller ikke huske å ha lest om at akkurat det er et gjentakende problem hos noen her på forumet, så hadde kanskje vært rart! Takk for gode ord :Heartred

20190210_160812.jpg

11 dpo, kom opp en svak strek i dag. Håper på å få se fin stigning utover neste uke :smiley-angelic001

Blir så trøtt av disse medisinene, har vært klar for å finne senga siden jeg la mini litt over kl 19, nå venter jeg bare på at klokka skal tikke litt til, slik at jeg kan ta siste dagsdose og gå og legge meg:sleep002. I dag har det toppet seg med at jeg er uggen også, men det kan også være litt for mye gulrotkake:hilarious:

Etter fryktelig mye om og men her (var helt sikker på at det ikke ble noe februarforsøk på oss..), og fantastisk service på Spiren, fikk vi endelig klarsignal for å starte opp likevel!! Så nå er første sprøyta med Bemfola satt og jeg er sååå fornøyd :D Håper håper håper dette blir vår runde :Heartred

Etter fryktelig mye om og men her (var helt sikker på at det ikke ble noe februarforsøk på oss..), og fantastisk service på Spiren, fikk vi endelig klarsignal for å starte opp likevel!! Så nå er første sprøyta med Bemfola satt og jeg er sååå fornøyd :D Håper håper håper dette blir vår runde :Heartred
Oi så bra! :D februar blir måneden ;)

Back
Topp