Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sykt nervepirrende!Vi fikk kontrabeskjed i dag. Alle 4 eggene våre var blitt befruktet; men ett hadde blitt befruktet av mange (?) og ett i går kveld - så litt senere enn de to andre.
Nå mente de at kvaliteten så såpass god ut at de ville vente til mandag likevel. Så da blir det en rolig helg og innsett av blasto på mandag. Så nå er det bare å håpe at de deler seg som de skal.
Så sykt nervepirrende!
For en fangst da! Der er det sikkert gode muligheter for flere fine egg18 egg ut!
Innsett av blasto på onsdag om jeg ikke blir overstimulert innen den tid![]()

Da ruger jeg på en perfekt blastocyst og fikk 10 på frys. Blir en rolig og forhåpentligvis harmonisk helg
Så sykt bra med så mange på frys! Jeg er nesten litt sjaluDa ruger jeg på en perfekt blastocyst og fikk 10 på frys. Blir en rolig og forhåpentligvis harmonisk helg

Da ruger jeg på en perfekt blastocyst og fikk 10 på frys. Blir en rolig og forhåpentligvis harmonisk helg
Så heldig du er som fikk så mange på frys!Da ruger jeg på en perfekt blastocyst og fikk 10 på frys. Blir en rolig og forhåpentligvis harmonisk helg

Tusen takkSå heldig du er som fikk så mange på frys!Gratulerer som ruger
![]()
Hehe! Jeg var litt sjokket for å være ærlig!Så sykt bra med så mange på frys! Jeg er nesten litt sjalu![]()
Lurer sånn på om jeg skal ta en test i morgen tidlig (10dpo) og 7 dager etter innsett av 2-dagers fersk, eller om jeg skal vente til mandag. Mannen og jeg skal reise bort til hver vår kant av landet i helga, jeg skal på en konferanse med jobb som er litt viktig, så er redd for å bli så skuffa hvis testen er negativ at jeg ikke klarer å fungere. Mandag er neste mulighet å ta av morgenurin sånn at vi kan være tilstede under testing begge to. Hva ville dere gjort?![]()
Noe i meg vil teste hver dag, men jeg orker ikke den grusomme depresjonen som sannsynligvis kommer i dagene etterpå 
Jeg tok det da jeg ble gravid med førstemann. Da uten IVF. Brukte det nesten hele prøvetiden, så jeg ser på det som en ren tilfeldighet. Men mange mener jo at det kan ha noe for segHar noen erfaring med «baby-klister» ? Jeg har kjøpt dette og vil prøve det denne runden sammen med akupunktur. Noen med god erfaring eller som vet noe om dette?![]()
Så utrolig bra!! Må være deilig å ha så mange på frysDa ruger jeg på en perfekt blastocyst og fikk 10 på frys. Blir en rolig og forhåpentligvis harmonisk helg
Sikkert mye tilfeldighet, men det kan uansett ikke skade ihvertfallJeg tok det da jeg ble gravid med førstemann. Da uten IVF. Brukte det nesten hele prøvetiden, så jeg ser på det som en ren tilfeldighet. Men mange mener jo at det kan ha noe for seg
Jeg skal bruke det hele veien nå, sist mistet jeg i det jeg sluttet. Ikke sikkert det har noe å si men det føles som en liten trygghet.Har noen erfaring med «baby-klister» ? Jeg har kjøpt dette og vil prøve det denne runden sammen med akupunktur. Noen med god erfaring eller som vet noe om dette?![]()
denne gangen sitter den helt til mål! Jeg skal igang med mitt 4 fryseforsøk nå... hatt et ICSI forsøk på riksen før vi byttet til privat. Fikk da totalfrys før jul pga overstimulering og skal ha 2 innsett fra den runden nå. Kjenner at jeg må prøve noe nytt denne runden for å beholde positiviteten oppeJeg skal bruke det hele veien nå, sist mistet jeg i det jeg sluttet. Ikke sikkert det har noe å si men det føles som en liten trygghet.