Tusen takkGratulerer, Lavendel81!![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer, Lavendel81!![]()
![]()

Jeg hadde testet.Lurer sånn på om jeg skal ta en test i morgen tidlig (10dpo) og 7 dager etter innsett av 2-dagers fersk, eller om jeg skal vente til mandag. Mannen og jeg skal reise bort til hver vår kant av landet i helga, jeg skal på en konferanse med jobb som er litt viktig, så er redd for å bli så skuffa hvis testen er negativ at jeg ikke klarer å fungere. Mandag er neste mulighet å ta av morgenurin sånn at vi kan være tilstede under testing begge to. Hva ville dere gjort?![]()
Jeg fikk positiv 10 dpo men da må du ha tidligtest og ikke vanlig. Så du kan vel si at jeg er for nysjerrig for å klare å holde meg. Men det er jo ingen garanti for at du får positiv så tidlig. Du er jo mer safe på riktig svar på mandag. Så her må du kjenne etter hva som føles rett ut for deg og ikke hva vi andre ville gjort.Lurer sånn på om jeg skal ta en test i morgen tidlig (10dpo) og 7 dager etter innsett av 2-dagers fersk, eller om jeg skal vente til mandag. Mannen og jeg skal reise bort til hver vår kant av landet i helga, jeg skal på en konferanse med jobb som er litt viktig, så er redd for å bli så skuffa hvis testen er negativ at jeg ikke klarer å fungere. Mandag er neste mulighet å ta av morgenurin sånn at vi kan være tilstede under testing begge to. Hva ville dere gjort?![]()
Herregud jeg er svimmel, har jo satt inn en 3-dagers, så det blir 10 dpo, haha, er helt surrete i hodet. Har sånne strimmeltester som har sensitivitet på 25 fra fertil.no.Jeg hadde testet.
7 dager etter innsett av 2 dagers er forresten 9dpo, men jeg fikk positiv sist da! Med tidligtester så klart.
Godt råd, må kjenne litt på detJeg fikk positiv 10 dpo men da må du ha tidligtest og ikke vanlig. Så du kan vel si at jeg er for nysjerrig for å klare å holde meg. Men det er jo ingen garanti for at du får positiv så tidlig. Du er jo mer safe på riktig svar på mandag. Så her må du kjenne etter hva som føles rett ut for deg og ikke hva vi andre ville gjort.
Det er en ambivalens mellom å ønsket om å vite og frykten for negativ test. Du satt vell inn blasto, så regner liksom med at du skal få positiv test 2 dager før meg.Nei det har ikke noe si. Blir antall rugedager som blir ulikt ikke dpo. Så du får ikke nødvendigvis positiv test etter meg. Det det er avhengig av hvor raskt du produserer hcg, det kan vær litt personavhengigGodt råd, må kjenne litt på detDet er en ambivalens mellom å ønsket om å vite og frykten for negativ test. Du satt vell inn blasto, så regner liksom med at du skal få positiv test 2 dager før meg.
Ja, selvfølgelig må det være sånn. Da følte jeg plutselig at det var litt mer optimistisk mtp testresultatNei det har ikke noe si. Blir antall rugedager som blir ulikt ikke dpo. Så du får ikke nødvendigvis positiv test etter meg. Det det er avhengig av hvor raskt du produserer hcg, det kan vær litt personavhengig

Så nå du skrev du hadde 25mlu...ja da er det ikke sikkert du får noe positivt utslag.Herregud jeg er svimmel, har jo satt inn en 3-dagers, så det blir 10 dpo, haha, er helt surrete i hodet. Har sånne strimmeltester som har sensitivitet på 25 fra fertil.no.
Takk for tipsSå nå du skrev du hadde 25mlu...ja da er det ikke sikkert du får noe positivt utslag.
Best å bruke tidligtester med sensitivitet på 10mlu hvis du vil teste tidlig

Gratulerer så mye!!!!

Tusen takkGratulerer så mye!!!!![]()

Hadde vært kjekt om du flytta meg til gravidSiste ferskforsøket vårt (2016) endte i totalfrys, fikk fire blastocyst på frys, og så langt har tre gitt positiv test og en har resultert i verdens beste 1,5åring
Veldig kjipt når det ikke ender i innsett, er jo det man ser frem til. Jeg har prøvd innsett og blitt overstimulert pga graviditet (endte i sa), men det er ikke å anbefale, har også hatt forsøk som har blitt avbrutt - det syns jeg er verre enn totalfrys - da har man håp i fryseren og slipper å starte fra start.
Gratulerer så myeGikk over meg selv og tok digital i dag! 15dpo.4+0![]()
Tusen takkGratulerer så mye![]()
GratulererGikk over meg selv og tok digital i dag! 15dpo.4+0![]()

Heia eggetVi fikk telefon i dag, dagen etter uttak. Hadde fått beskjed om at de kun ringte dersom ingen ble befruktet, så ble ganske stresset.. De ringte for å fortelle at 2 av 4 var befruktet, og at de ønsket oss inn allerede i morgen - og ikke på mandag som først planlagt... Vet ikke helt hva jeg tenker nå - ble litt satt ut..
Håper disse to deler seg fint og holder![]()