Plutselig så går det med litt maskinrenset sædIiiiih, inseminering i morgen! Selv om jeg vet at det skal mye til for at vi er så heldige å lykkes på første forsøk, så gleder jeg meg sånn til å komme i gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plutselig så går det med litt maskinrenset sædIiiiih, inseminering i morgen! Selv om jeg vet at det skal mye til for at vi er så heldige å lykkes på første forsøk, så gleder jeg meg sånn til å komme i gang![]()
Må jo håpe! Vi er to damer, så dette er helt nytt for oss. Håper dansken vi har valgt er en god en!Plutselig så går det med litt maskinrenset sæd![]()
Lykke tilIiiiih, inseminering i morgen! Selv om jeg vet at det skal mye til for at vi er så heldige å lykkes på første forsøk, så gleder jeg meg sånn til å komme i gang![]()
.Krysser fingreneMå jo håpe! Vi er to damer, så dette er helt nytt for oss. Håper dansken vi har valgt er en god en!![]()
Lykke til.
Tusen takkKrysser fingrene![]()

Velkommen og lykke til!Hei! Jeg er ny her og vil gjerne bli med
Skal prøve å få infoen riktig..
Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8
Det er alt jeg vet så langt! Fikk mens i går, første sprøyte satt i dag.
Spørs hvor man er. På st Olavs er testdato 14dager etter uansett hvor gammelt det er.Da er jeg rugerOg testdato ble visst om 9 dager (14.02). Da er det vel 12 dager etter innsett kun ved 2-dagers embryo!

Tusen takkGratulerer![]()

Grattis som ruger og lykke tilDa er jeg rugerOg testdato ble visst om 9 dager (14.02). Da er det vel 12 dager etter innsett kun ved 2-dagers embryo!
Gratulerer

Spørs hvor man er. På st Olavs er testdato 14dager etter uansett hvor gammelt det er.
Tusen takkGratulerer![]()

Grattis som ruger og lykke til![]()
Og gratulerer som gravid!!!! 

Tusen takkTuusen takkOg gratulerer som gravid!!!!
![]()