Februar 2019

Iiiiih, inseminering i morgen! Selv om jeg vet at det skal mye til for at vi er så heldige å lykkes på første forsøk, så gleder jeg meg sånn til å komme i gang :smiley-bounce016
Plutselig så går det med litt maskinrenset sæd :D

Hei! Jeg er ny her og vil gjerne bli med :)
Skal prøve å få infoen riktig..

Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8

Det er alt jeg vet så langt! Fikk mens i går, første sprøyte satt i dag.

Hei! Jeg er ny her og vil gjerne bli med :)
Skal prøve å få infoen riktig..

Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8

Det er alt jeg vet så langt! Fikk mens i går, første sprøyte satt i dag.
Velkommen og lykke til! :)

Da er jeg ruger :happy: Og testdato ble visst om 9 dager (14.02). Da er det vel 12 dager etter innsett kun ved 2-dagers embryo!

Da er jeg ruger :happy: Og testdato ble visst om 9 dager (14.02). Da er det vel 12 dager etter innsett kun ved 2-dagers embryo!
Spørs hvor man er. På st Olavs er testdato 14dager etter uansett hvor gammelt det er.

Dagens test :Heartred

Snapchat-878002500.jpg

Bare 6 dpo, og det klør i fingrene etter å begynne å teste! :hilarious: Skal prøve å holde meg litt hard og vente til 11 dpo. :angelic: Veldig gøy å se de fine testene til dere som har testet positivt :Heartred

Spørs hvor man er. På st Olavs er testdato 14dager etter uansett hvor gammelt det er.

Jøss! 14 dager etter innsett av 5-dagers også? Det blir jo 19 "dpo" :dead:

Ja, nei, jeg tenkte på hvorfor det står skrevet "12 dager etter innsett" på sidene deres. Da antar jeg at det må gjelde 2-dagers, siden det virker som de vil ha blodprøven på 14 "dpo".

Back
Topp