Februar 2019

Var på ultralyd i dag. Hatt en del smerter i natt i magen så fikk sove lite. Kom til ul i dag å de kunne se mange foliker, men for mange. Så de ville ikke sett inn denne syklusen. Ble dessverre totalfrys på oss. Litt kjipt, men satser på at eggene de tar ut på torsdag er fine, og at de kan fryse mange av dem, å bruke et fint et i mars :Heartred

Gratulerer, Lavendel81! :) :)

Var på ultralyd i dag. Hatt en del smerter i natt i magen så fikk sove lite. Kom til ul i dag å de kunne se mange foliker, men for mange. Så de ville ikke sett inn denne syklusen. Ble dessverre totalfrys på oss. Litt kjipt, men satser på at eggene de tar ut på torsdag er fine, og at de kan fryse mange av dem, å bruke et fint et i mars :Heartred
Er jo mange klinikker som mener totalfrys kan være en fordel... Tenker argumentene dems ikke er så dumme heller:) Men det gjør det jo enda mer spennende mtp eggkvalitet da. Lykke til!

Håper du får mange fine egg :Heartred lykke til :)

Er jo mange klinikker som mener totalfrys kan være en fordel... Tenker argumentene dems ikke er så dumme heller:) Men det gjør det jo enda mer spennende mtp eggkvalitet da. Lykke til!

Så bra. Det viste jeg ikke. Spennende da!!
Da satser vi på det! Ja spent på den.

Jøss! 14 dager etter innsett av 5-dagers også? Det blir jo 19 "dpo" :dead:

Ja, nei, jeg tenkte på hvorfor det står skrevet "12 dager etter innsett" på sidene deres. Da antar jeg at det må gjelde 2-dagers, siden det virker som de vil ha blodprøven på 14 "dpo".
Joda, men de er så rigide at de regner det som 14dpo fordi "du" blir jo "befruktet" på innsett sånn at de regner det som eggløsning :hilarious:
Glad jeg får papirer som sier hva de har satt inn sånn at jeg kan dokumentere og få riktig dato

Har også hørt om fordeler med totalfrys.
Synes det var helt greit å ta livet med ro fremfor mere hormoner etter overstimulering.
Og i tilfelle kvaliteten er dårlig og de ikke har noen igjen på dag 5 men satte inn ett på dag 2 kan man jo fort ende med å stille spørsmål om det var en god idé f.eks, så det er jo en trygghet.

Siste ferskforsøket vårt (2016) endte i totalfrys, fikk fire blastocyst på frys, og så langt har tre gitt positiv test og en har resultert i verdens beste 1,5åring
Veldig kjipt når det ikke ender i innsett, er jo det man ser frem til. Jeg har prøvd innsett og blitt overstimulert pga graviditet (endte i sa), men det er ikke å anbefale, har også hatt forsøk som har blitt avbrutt - det syns jeg er verre enn totalfrys - da har man håp i fryseren og slipper å starte fra start.

Da var uttaket vel overstått! :) De sjekket 7 follikler/eggposer og der endte med 4 egg. Har gått på Menopur, så håper at kvalitet slår kvantitet - og at de er godt brukbare.

Foreløpig plan er innsett av blasto på mandag, men kunne få tlf om å komme fredag om det så hensiktsmessig ut.

Livet er litt for spennende for tiden!

Da var uttaket vel overstått! :) De sjekket 7 follikler/eggposer og der endte med 4 egg. Har gått på Menopur, så håper at kvalitet slår kvantitet - og at de er godt brukbare.

Foreløpig plan er innsett av blasto på mandag, men kunne få tlf om å komme fredag om det så hensiktsmessig ut.

Livet er litt for spennende for tiden!
Gratulerer med 4 egg ut :) ja har sett mer suksess med de som får ut få enn mange :)
Håper flere blir befruktet og du får noe å ha på frys også :Heartred

Gratulerer med 4 egg ut :) ja har sett mer suksess med de som får ut få enn mange :)
Håper flere blir befruktet og du får noe å ha på frys også :Heartred

Tusen takk! Det håper vi også! :Heartred Hadde vært kjekt å fått så fine tester som du har fått nå :)

Lurer sånn på om jeg skal ta en test i morgen tidlig (10dpo) og 7 dager etter innsett av 2-dagers fersk, eller om jeg skal vente til mandag. Mannen og jeg skal reise bort til hver vår kant av landet i helga, jeg skal på en konferanse med jobb som er litt viktig, så er redd for å bli så skuffa hvis testen er negativ at jeg ikke klarer å fungere. Mandag er neste mulighet å ta av morgenurin sånn at vi kan være tilstede under testing begge to. Hva ville dere gjort? :think005

Last edited:
Back
Topp