Februar 2019

Her kom mensen snikende i dag, så de første tabelettene er tatt, kontroll 15.2 og forhåpentlig innsett i uke 8. Med bare 1 egg igjen i fryseren er det bare å krysse fingrene for at det oppfører seg som de andre fra samme uttak - de tre tidligere fryseforsøkene har alle overlevd opptining og gitt positiv test, første holdt seg inne i til uke 6, andre til uke 40 :Heartblue og tredje til uke 12. Må siste være mer lik nummer 2

Såpass! Hvordan er formen din da?
Tja. Litt usikker på hva som er pga uttaket eller ei, for det er første gang. Jeg er naturligvis veldig øm, ganske oppblåst og stram i magen. Etter hva jeg leser er det normalt? Klinikken er veldig nøye med at jeg må ringe ved minste endring. Magefølelsen min sier at jeg ikke er veldig overstimulert:-)

Så spennende da, hvordan gikk det? Hadde du mye smerter under uttaket?

Ja, merker det bedre og bedre for hver dag som går. Kveldene er verst, men så kommer det forhåpentligvis noe kjempe flott ut av det.

Ønsker dere også masse lykke til :Heartred
Det gikk kjempebra. Ja, det var vondt, men absolutt overkommelig. De gir deg godt dop i forkant vil jeg si:-) og de er jo sååå hyggelige og oppmerksomme.

Masse lykke til på uttaksdagen. Kjempespennende!

Her kom mensen snikende i dag, så de første tabelettene er tatt, kontroll 15.2 og forhåpentlig innsett i uke 8. Med bare 1 egg igjen i fryseren er det bare å krysse fingrene for at det oppfører seg som de andre fra samme uttak - de tre tidligere fryseforsøkene har alle overlevd opptining og gitt positiv test, første holdt seg inne i til uke 6, andre til uke 40 :Heartblue og tredje til uke 12. Må siste være mer lik nummer 2
Håper for deg :Heartred

Skal sette inn fryst blasto senere i dag :Heartred
Men så nå at testdato er først 12 dager etter innsett. Det blir jo tilsvarende 17 dpo, og det er en søndag, så da blir det vel 18 dpo.
Noen som vet hvorfor det er sånn? Resultatet vil jeg jo kunne få tidligere med hjemmetester, men jeg blir fullstendig gal og deprimert av å tenke på at jeg må vente i mange dager etter skuffelsen over å ikke være gravid før jeg får booket nytt innsett :sorry:

Skal sette inn fryst blasto senere i dag :Heartred
Men så nå at testdato er først 12 dager etter innsett. Det blir jo tilsvarende 17 dpo, og det er en søndag, så da blir det vel 18 dpo.
Noen som vet hvorfor det er sånn? Resultatet vil jeg jo kunne få tidligere med hjemmetester, men jeg blir fullstendig gal og deprimert av å tenke på at jeg må vente i mange dager etter skuffelsen over å ikke være gravid før jeg får booket nytt innsett :sorry:
Det er bare sånn det er, utrolig mye som ikke alltid gir mening rundt om kring

Det er bare sånn det er, utrolig mye som ikke alltid gir mening rundt om kring

Haha det kan du si!
For det er ikke sånn at opptinte egg bruker lengre tid på å feste seg enn ferske?

Haha det kan du si!
For det er ikke sånn at opptinte egg bruker lengre tid på å feste seg enn ferske?
Nei, mitt festet seg ca 8 dpo sist :p
Det er nok bare en unnskyldning klinikkene bruker for å få pause fra oss en ukes tid :hilarious:

Iiiiih, inseminering i morgen! Selv om jeg vet at det skal mye til for at vi er så heldige å lykkes på første forsøk, så gleder jeg meg sånn til å komme i gang :smiley-bounce016

Back
Topp