Februar 2019

Vi var på 2. kontroll i dag etter stimulering. Ovitrellen settes i kveld og mitt første uttak på onsdag. Utroolig spent! Foreløpig tid for innsett mandag. Tipper den helgen kommer til å føles lengre enn vanlig..

Dagens test 10 dpo...er helt skjelven :nailbiting:
20190204_161301.jpg

Vett ikke om jeg er kommet inn i riktig gruppe. men vi er igang med våres første ICSI behandling.
Veldig spennende, samt uvant. Merker en hel del endringer med kroppen min. Som spenthet i magen, litt hodepine, kvalme og trøtthet. Vi er igang med stimuleringen. Skal på andre ultralyd i morgen, og trolig uttak på torsdag.

Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02

Vett ikke om jeg er kommet inn i riktig gruppe. men vi er igang med våres første ICSI behandling.
Veldig spennende, samt uvant. Merker en hel del endringer med kroppen min. Som spenthet i magen, litt hodepine, kvalme og trøtthet. Vi er igang med stimuleringen. Skal på andre ultralyd i morgen, og trolig uttak på torsdag.

Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02
Du er helt riktig plass. Velkommen og lykke til :)

Hadde uttak i dag. Hele 17 egg, hvorav 16 modne. :woot:
Men, de ble litt bekymret for OHSS, så skal overvåkes denne uken- mulig innsett blir forsinket en måned om de er i tvil. Uansett fornøyd med såpass mange egg, og så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet over natten☺️

Vi er også på første forsøk. Hadde uttak på Medicus i dag! Jeg reagerte veldig på hormonene, hehe.
Masse lykke til:-)

Vi er også på første forsøk. Hadde uttak på Medicus i dag! Jeg reagerte veldig på hormonene, hehe.
Masse lykke til:)

Så spennende da, hvordan gikk det? Hadde du mye smerter under uttaket?

Ja, merker det bedre og bedre for hver dag som går. Kveldene er verst, men så kommer det forhåpentligvis noe kjempe flott ut av det.

Ønsker dere også masse lykke til :Heartred

Hadde uttak i dag. Hele 17 egg, hvorav 16 modne. :woot:
Men, de ble litt bekymret for OHSS, så skal overvåkes denne uken- mulig innsett blir forsinket en måned om de er i tvil. Uansett fornøyd med såpass mange egg, og så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet over natten☺️
Såpass! Hvordan er formen din da?

Back
Topp