C
Forelsket i forumet
Da kan jeg flyttes til ruger
Totti - B1 - #1IVF-#2FER - naturlig syklus lutinus - innsett 4/2 - testdato 18/2 - St.Olavs
Lykke til med rugingen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan jeg flyttes til ruger
Totti - B1 - #1IVF-#2FER - naturlig syklus lutinus - innsett 4/2 - testdato 18/2 - St.Olavs

Ja håper detDette ser lovende ut!![]()

Den ser positiv ut den
Dette ser veldig lovende ut da!
Woho!!
Fiin!Den ser positiv ut den![]()
Dette ser veldig lovende ut da!![]()
Woho!!
Fiin!
tørr ikke tro for mye enda da. Ble helt nervevrak nåHipp hurra! Gratulerer igjen!12dpo![]()

Du er helt riktig plass. Velkommen og lykke tilVett ikke om jeg er kommet inn i riktig gruppe. men vi er igang med våres første ICSI behandling.
Veldig spennende, samt uvant. Merker en hel del endringer med kroppen min. Som spenthet i magen, litt hodepine, kvalme og trøtthet. Vi er igang med stimuleringen. Skal på andre ultralyd i morgen, og trolig uttak på torsdag.
Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02

Vi er også på første forsøk. Hadde uttak på Medicus i dag! Jeg reagerte veldig på hormonene, hehe.Vett ikke om jeg er kommet inn i riktig gruppe. men vi er igang med våres første ICSI behandling.
Veldig spennende, samt uvant. Merker en hel del endringer med kroppen min. Som spenthet i magen, litt hodepine, kvalme og trøtthet. Vi er igang med stimuleringen. Skal på andre ultralyd i morgen, og trolig uttak på torsdag.
Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02
Tusen takkHipp hurra! Gratulerer igjen!![]()

Vi er også på første forsøk. Hadde uttak på Medicus i dag! Jeg reagerte veldig på hormonene, hehe.
Masse lykke til![]()

Se der
Såpass! Hvordan er formen din da?Hadde uttak i dag. Hele 17 egg, hvorav 16 modne.
Men, de ble litt bekymret for OHSS, så skal overvåkes denne uken- mulig innsett blir forsinket en måned om de er i tvil. Uansett fornøyd med såpass mange egg, og så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet over natten![]()
Åh hurra