Tusen takkLykke til på mandag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til på mandag![]()

Gratulerer som ruger!Da er det satt inn ett to- dagers embryo i dagTestdato er 16.02

Gratulerer som ruger og masse lykke til!!Da ruges detFikk satt inn 3-dagers embryo i dag, håper det fester seg og blir til en liten en
![]()

Hvordan går det med deg nå og testing og symptomer???Masse lykke til![]()
TakjSå spennende! Husker jeg gruet meg også, men ble veldig positivt overrasket over hvor greit det varlykke til
![]()
Enig!!!Vi skal ikke ha noen nye MA-er.. Jeg er livredd altså!
FlinkHar begynt 30 days fitness challenge i dag, det føles bra!
Tenker at jeg bare utelater mageøvelser om dette går bra
Gratulerer son rugerDa er det satt inn ett to- dagers embryo i dagTestdato er 16.02

Gratulerer så gøyDa ruges detFikk satt inn 3-dagers embryo i dag, håper det fester seg og blir til en liten en
![]()
Tusen takk!Gratulerer son ruger![]()

Gratulerer! Krysser fingreneDa ruges detFikk satt inn 3-dagers embryo i dag, håper det fester seg og blir til en liten en
![]()

Uff, ja de er ikke noe særlig.. Har foreløpig bare vært igjennom ett uttak jeg, synes det var helt grusomt jeg også :/TakjDette er første søskenforsøk, og endte med 7 runder forrige gang.. Stresser heldigvis ikke like mye med det nå, men synes uttakene var grusomme hver gang sist:s
Hvordan går det med deg nå og testing og symptomer???
Jeg starta igår jegHer er det ikke noe spennende å melde fra om desverre.. Ingen symptomer på verken lutinus eller graviditet, så blir ikke noe testing før på lørdag tenker jeg, 10dpo da. Har babyplantester, så redd de vil lure med med disse tullestreker som det har vært så mye av på de i det siste.. Når tenker du å starte testingen da?![]()
men vil ha kontroll på hcg fra Ovitrielle. Den er nesten helt borte. Men hadde svakt utslag igår før innsett. Idag er det en mini svak strek. Så er nok helt hvit imorgen også håper jeg det starter å snu fra lørdag av. Så med andre ord tester hver dag nå. Jeg starta igår jegmen vil ha kontroll på hcg fra Ovitrielle. Den er nesten helt borte. Men hadde svakt utslag igår før innsett. Idag er det en mini svak strek. Så er nok helt hvit imorgen også håper jeg det starter å snu fra lørdag av. Så med andre ord tester hver dag nå.
Pleier å ha murringer innimellom av Lutinus, men denne gangen har det skjedd noe nytt. Våknet av det i 5tiden, små nålestikk, hovedsakelig på den ene siden. Fått det i ettermiddag også. Så nysgjerrig på den. Ellers har jeg hatt litt knock out etter innsett, sovet veldig mye...men tippa det handlet om at jeg var så oppgiret før innsett.
Frister bare å sove en uke, så stå opp å ta testDet skjønner jeg, godt å vite at den ikke lurer.
Spennende det da! Krysser fingrene for at det er egget som klamrer seg godt fastjeg også har vært trøtt, men det var jeg før innsett også. Lange dager dette her..

Gruer meg egentlig mest til alle medisinene, men spesielt sprayen og sprøytene. Det går greit å ta de, men det er SÅ slitsomt for kroppen. Ja, første MA var jeg 12+3 i 2014 og andre nå nylig var jeg 9+3. Det føles liksom så feil å hente medisiner (medisiner skal jo lindre/hjelpe) som gjør en så i ulage liksom om du skjønner ?
Vi skal ikke ha noen nye MA-er.. Jeg er livredd altså!
Frister bare å sove en uke, så stå opp å ta test![]()
10dpo er sikkert alt for tidlig her også da jeg har hatt negativ test 11dpo de gangene jeg har vært gravid.