Ok, håper den kommer snart daVentet på mens, så begynner jeg på Synarela
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, håper den kommer snart daVentet på mens, så begynner jeg på Synarela
Ja, eller.. Håper om det klaffer er jo ganske høyt siden det har klaffet på første forsøk på både fersk og frys, men frykten for en ny MA er nesten større.. om jeg er mest redd for å ikke få noen egg ut, på frys, eller å bli gravid eller å miste igjen det vet jeg ikke..Ok, håper den kommer snart daog at det klaffer denne gang
![]()

Åååå nei da forstår jeg du stresser, må ikke vær kjekt å miste masse. Ja du kom vel et godt stykke på vei nå sist?Ja, eller.. Håper om det klaffer er jo ganske høyt siden det har klaffet på første forsøk på både fersk og frys, men frykten for en ny MA er nesten større.. om jeg er mest redd for å ikke få noen egg ut, på frys, eller å bli gravid eller å miste igjen det vet jeg ikke..alikevel er jeg utålmodig etter å få gang. Og medisinene som gjør meg vondt venter i skapet
![]()

Tusen takkGratulerer som ruger!![]()
Åå, så det gikk ikke med det siste embryoet som var igjen? Tusen takk for detSå gøy! Vi ringe 3 to dagers embryo. Dessverre bare 1 som overlevde opptining, så jeg hadde prøvd å tenke positivt men være forberedt på avbrutt forsøk, dessverre. Men håper for deg![]()

Så spennende! Husker jeg gruet meg også, men ble veldig positivt overrasket over hvor greit det varTr i dagFørste sprøyte Menopur sette på lørdag! Grugleder meg skikkelig nå
![]()
Gruer meg egentlig mest til alle medisinene, men spesielt sprayen og sprøytene. Det går greit å ta de, men det er SÅ slitsomt for kroppen. Ja, første MA var jeg 12+3 i 2014 og andre nå nylig var jeg 9+3. Det føles liksom så feil å hente medisiner (medisiner skal jo lindre/hjelpe) som gjør en så i ulage liksom om du skjønner ?Åååå nei da forstår jeg du stresser, må ikke vær kjekt å miste masse. Ja du kom vel et godt stykke på vei nå sist?
Hvilke medisiner er det du gruer deg til?
Sender gode tanker om at alt går bra nå![]()
HeierDet ble visst inne noen spontan graviditet her, så da er første dose Bemfola satt! Første ul onsdag til uken. Godt, nervepirrende og skummelt å være i gang igjen. Kom igjen egg!
Var på kontroll i dag, viste seg at el var i går. Glad jeg tok en test i går selv om jeg ikke skulle teste enda, så vi kunne være litt obs på det før ul. Det legen kunne se stemte bra med det.Så da blir det innsett av blasto på mandag, skikkelig klar for å prøve igjen!
![]()
Tusen takk!Masse lykke til![]()
Masse, masse lykke til!Var på kontroll i dag, viste seg at el var i går. Glad jeg tok en test i går selv om jeg ikke skulle teste enda, så vi kunne være litt obs på det før ul. Det legen kunne se stemte bra med det.Så da blir det innsett av blasto på mandag, skikkelig klar for å prøve igjen!
![]()
Ja forstår deg godt. Hadde det slik på Progynova. Ble skikkelig dårlig og kroppen føltes forbanna ut på meg. Kunne liksom ikke se hvordan kroppen ville bli gravid når den var dårlig. Endte i kjemisk da, Men Kroppen prøvt nå å bli gravid...Gruer meg egentlig mest til alle medisinene, men spesielt sprayen og sprøytene. Det går greit å ta de, men det er SÅ slitsomt for kroppen. Ja, første MA var jeg 12+3 i 2014 og andre nå nylig var jeg 9+3. Det føles liksom så feil å hente medisiner (medisiner skal jo lindre/hjelpe) som gjør en så i ulage liksom om du skjønner ?
Lykke til på mandagVar på kontroll i dag, viste seg at el var i går. Glad jeg tok en test i går selv om jeg ikke skulle teste enda, så vi kunne være litt obs på det før ul. Det legen kunne se stemte bra med det.Så da blir det innsett av blasto på mandag, skikkelig klar for å prøve igjen!
![]()

Testdato er 16.02Vi skal ikke ha noen nye MA-er.. Jeg er livredd altså!Gruer meg egentlig mest til alle medisinene, men spesielt sprayen og sprøytene. Det går greit å ta de, men det er SÅ slitsomt for kroppen. Ja, første MA var jeg 12+3 i 2014 og andre nå nylig var jeg 9+3. Det føles liksom så feil å hente medisiner (medisiner skal jo lindre/hjelpe) som gjør en så i ulage liksom om du skjønner ?