Februar 2019

Ny kontroll i morgen (stim. dag 18), og krysser fingra for at det har skjedd noe noe. På dag 14 var det en follikel på 8 mm så det er litt tålmodighetskrevende denne runden. Må maks ha 3 follikler fordi vi prøver selv hjemme etter ovitrelle. Siste runde med det før evt inseminasjon, men spørs om det overhodet blir noen egg denna gangen da

Jeg hadde synlige forandringer nå for første gang, så jeg har vanskelig å være veldig optimistisk. Men da er det operasjon først og så ivf etter dette. Jeg er ikke helt stødig på dette med celleforandringer, forstår ikke helt dette. Men får vel svar om 2-3uker.
Jeg gjennomgikk konisering(operasjon) pga celleforandringer i august. Fikk da beskjed om å vente tre måneder med oppstart av ivf. Startet da første forsøket i november. Skal ha innsett nummer to i februar.

Uttak i morgen på St Olav (#1 IVF, ingen barn fra før, tidligere prøvd Letrozol, ble gravid første gang, men SA uke 4+6, også prøvd Puregon + Otrivelle uten hell). Har PCO, så håper på <15 egg, føler meg ikke overstimulert, men vet ikke om man normalt kjenner det før uttak? Har time til innsett på torsdag gitt at forholdene ligger til rette :smiley-angelic001

Lykke til dere to - med uttak og innsett! Krysser fingrer for at februar blir en måned med mange gode nyheter! :D

Uttak i morgen på St Olav (#1 IVF, ingen barn fra før, tidligere prøvd Letrozol, ble gravid første gang, men SA uke 4+6, også prøvd Puregon + Otrivelle uten hell). Har PCO, så håper på <15 egg, føler meg ikke overstimulert, men vet ikke om man normalt kjenner det før uttak? Har time til innsett på torsdag gitt at forholdene ligger til rette :smiley-angelic001
Jeg visste at jeg ble overstimulert allerede før første kontroll, jeg kjente det godt på kroppen. Sa ifra på sykehuset også, de var ikke enig for det kunne jo forandre seg.. as if. 22 egg ut, for mange, akkurat som jeg sa til dem. Har ikke pco eller pcos.

3 dager til innsett!!! Er så spent går snart i taket!!
:signs003

Jeg visste at jeg ble overstimulert allerede før første kontroll, jeg kjente det godt på kroppen. Sa ifra på sykehuset også, de var ikke enig for det kunne jo forandre seg.. as if. 22 egg ut, for mange, akkurat som jeg sa til dem. Har ikke pco eller pcos.

Såpass. Kjedelig når det blir for mange egg også:( Hvordan var kvaliteten? Det er en tolmodighetsprøve dette prosjektet, og veldig lite man kan gjøre selv. Frustrerende!

Såpass. Kjedelig når det blir for mange egg også:( Hvordan var kvaliteten? Det er en tolmodighetsprøve dette prosjektet, og veldig lite man kan gjøre selv. Frustrerende!
18 av 22 modne og befruktet med ICSI. 12 falt fra før dag 5. Vi har dårlig sæd og muligens dårlige egg hos meg også.

Back
Topp