Februar 2019

Hmmmm...kjenner at jeg fikk et biiiiittelite håp om en hjemmelaget liten nå :)
Fikk en ørliten blødning. Et par dråper friskt blod pluss litt rosa på papiret, 5 dpo. Aner ikke om det muuuligens kan ha vært en festeblødning? Må jo prøve på «gamlemåten» mellom IVF-forsøkene :D
Så nå ble jeg utrolig spent!
Tiden vil vise. Det hadde jo i så fall vært ubeskrivelig stas!
Så spennende! Må oppdatere her når du vet noe da :)
 
Hmmmm...kjenner at jeg fikk et biiiiittelite håp om en hjemmelaget liten nå :)
Fikk en ørliten blødning. Et par dråper friskt blod pluss litt rosa på papiret, 5 dpo. Aner ikke om det muuuligens kan ha vært en festeblødning? Må jo prøve på «gamlemåten» mellom IVF-forsøkene :D
Så nå ble jeg utrolig spent!
Tiden vil vise. Det hadde jo i så fall vært ubeskrivelig stas!
Spennende!!! Ja drømmen er jo å klare det selv :)
 
Vi spontanaborterte også i desember etter første ferskforsøk- heldigvis bare i uke 5.
Nå skal vi i gang med første fryseforsøk!

Chipotle - Barn #1 - FER #1 - Riksen - Progynova/Crinone - innsett ca 5. feb - vet ikke testdato
 
Spennende!!! Ja drømmen er jo å klare det selv :)
Ja, 4-åringen er hjemmelaget, og ble til mens vi venter på oppstart på IVF. Vi har ingen diagnose, så på papiret er alt i orden. Vil ikke legge for mye håp i dette, men blir jo spent da! :)
 
Hmmmm...kjenner at jeg fikk et biiiiittelite håp om en hjemmelaget liten nå :)
Fikk en ørliten blødning. Et par dråper friskt blod pluss litt rosa på papiret, 5 dpo. Aner ikke om det muuuligens kan ha vært en festeblødning? Må jo prøve på «gamlemåten» mellom IVF-forsøkene :D
Så nå ble jeg utrolig spent!
Tiden vil vise. Det hadde jo i så fall vært ubeskrivelig stas!

Håper for deg! :) Det måtte vært helt fantastisk å fått en spire i ventetiden!
 
Så spennende med datoer allerede i neste uke! Lykke til med siste innspurt! :) Håper for dere begge!

Jeg (eller.. min mann) har akkurat satt første Menopur. Har sprøyteskrekk og grudde meg veeldig, men nå er vi ihvertfall i gang!
Tusen takk :) Her har mannen og sprøyteskrekk så må ta de i et annet rom :laughing021
Grudde meg veldig i starten men går fint nå :)
 
Back
Topp