Februar 2019

Så spennende med datoer allerede i neste uke! Lykke til med siste innspurt! :) Håper for dere begge!

Jeg (eller.. min mann) har akkurat satt første Menopur. Har sprøyteskrekk og grudde meg veeldig, men nå er vi ihvertfall i gang!

Tusen takk:D
Så spennende! Masse lykke til du også:D

Tusen takk :) Her har mannen og sprøyteskrekk så må ta de i et annet rom :laughing021
Grudde meg veldig i starten men går fint nå :)

Så godt at du klarte å få det til selv :)

Var en ganske spesiell opplevelse å åpne Menopurpakken med tilberedningskanylen og alle engangssprøytene. Hadde aldri trodd jeg skulle ha noe sånn i mitt eget hjem.

Håper det bare blir bedre og bedre for hver dag :)

Så godt at du klarte å få det til selv :)

Var en ganske spesiell opplevelse å åpne Menopurpakken med tilberedningskanylen og alle engangssprøytene. Hadde aldri trodd jeg skulle ha noe sånn i mitt eget hjem.

Håper det bare blir bedre og bedre for hver dag :)
Ja du blir nok mer og mer vant. Når du slutter å ta sprøyter blir det rart da og. Føler noe mangler og du har glemt å gjøre noe..hehe

Ja du blir nok mer og mer vant. Når du slutter å ta sprøyter blir det rart da og. Føler noe mangler og du har glemt å gjøre noe..hehe

Ja, det kan jeg tenke meg. Gleder meg til den dagen - må innrømme det :rolleyes:

Var rart allerede i dag - å ikke skulle ta progynova x 3. I forkant var jeg redd jeg skulle glemme de, men det ble raskt en vane.

Kontroll i dag da, er på dag 9 i dag.. spent på om det har skjedd så mye, må sikkert tilbake igjen neste uke. Har fått så lange sykluser etter hormonbehandlingen for noen mnd siden, så blir spennende å høre hvordan det ligger an i dag :) Håper syklusen har begynt å rette seg litt!

Kontroll i dag da, er på dag 9 i dag.. spent på om det har skjedd så mye, må sikkert tilbake igjen neste uke. Har fått så lange sykluser etter hormonbehandlingen for noen mnd siden, så blir spennende å høre hvordan det ligger an i dag :) Håper syklusen har begynt å rette seg litt!
Lykke til! :)

CD 13 i dag, men ikke i nærheten av å ha EL-slim enda. Pleier alltid å få slim rundt CD 9/10. Dette betyr vel at EL blir forsinket, og dermed oppstart IVF forsinket:(

Har EL idag. Satte Ovitrielle på onsdag. Kjenner det murrer godt så kjenner godt den har fungert!!! Så klar for innsett på onsdag... en smule utålmodig.

Hvordan gikk kontrollen?

CD 13 i dag, men ikke i nærheten av å ha EL-slim enda. Pleier alltid å få slim rundt CD 9/10. Dette betyr vel at EL blir forsinket, og dermed oppstart IVF forsinket:(
Tester du? Ikke sikkert du alltid får EL slim. Jeg har merker ikke noe til det lengre.

Hvordan gikk kontrollen?
Gikk som jeg trodde egentlig, er langt unna eggløsning enda, så skal tilbake på torsdag neste uke.. Må innrømme at jeg savner syklusen min som den var før, ting tar jo enda lengre tid nå når syklusen har blitt lengre :wtf: En ting som er bra at jeg rekker å få eggløsningstestene i posten da, så slipper å kjøpe på apoteket som sikkert er en del dyrere :)

Føler med deg! Den er treig her og.. men sikkert lurt å teste i tilfelle, kanskje den er rett rundt hjørnet :)

Kommer inn her jeg :)
Hadde et forsøk i september/oktober og skulle egentlig hatt fryse forsøk i desmber.

Nick: krissy136 - Barn #1 - IVF#2 - Klinikk: Rikshospitalet - Medisiner: litt usikker ennå, men blir vel Gonal-F, orgalutran og ovitrelle - Uttak/innsett uke: ca uke 8/9

Jeg har nå tatt celleprøve av forandringene, tredje runde nå. Håper de er bra så vi får IVF oppstart snart, tar to uker før jeg får svar på prøvene.

Krysser fingrene for deg❤️
Jeg hadde synlige forandringer nå for første gang, så jeg har vanskelig å være veldig optimistisk. Men da er det operasjon først og så ivf etter dette. Jeg er ikke helt stødig på dette med celleforandringer, forstår ikke helt dette. Men får vel svar om 2-3uker.

Back
Topp