Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
Gratulerer med vel overstått uttak[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
10!!!! Egg utfra ett egg og nesten avbrutt til ti egg, det var digg det etter sammenbrudd fordi vi kom for sent etter snøkaoset på Østlandet
![]()
Da er andre kontroll overstått og jeg skal ha uttak på fredag 16.02 og innsett enten søndag eller mandag. En eggpose var stor nok og så var det en på 15, 16 og 17 hvis jeg forsto legen rett, + noen små. Legen sa at vi satser på fire, så nå er jeg kjempeglad for det er en eggpose mer enn legen så på forrige kontroll og samme antall som jeg har fått ut ved tidligere forsøk. Håper at eggene har super kvalitet også...
Er det flere som skal ha uttak på fredag (eller deromkring)?
Jeg, muligens! Håper på torsdag eller fredag[emoji1] kontroll nr 2 i morgen
Så bra, da blir vi antakelig i hvert fall to som er likt i løypa. Gøy å følge med på andre som er like langt.![]()
Så spennende!! To blastoer?
Absolutt! Hvordan så det ut hos deg på første kontrollen? Voks eggposene mye på dagene mellom? [emoji4] er skikkelig spent på kontrollen i morgen!
Jepp, det er to blastocyster..
Så nå ruger jeg på to embryo, testdato 26/2. :-D
Innsett på en søndag?? Er det vandlig?Da er andre kontroll overstått og jeg skal ha uttak på fredag 16.02 og innsett enten søndag eller mandag. En eggpose var stor nok og så var det en på 15, 16 og 17 hvis jeg forsto legen rett, + noen små. Legen sa at vi satser på fire, så nå er jeg kjempeglad for det er en eggpose mer enn legen så på forrige kontroll og samme antall som jeg har fått ut ved tidligere forsøk. Håper at eggene har super kvalitet også...
Er det flere som skal ha uttak på fredag (eller deromkring)?
På første kontroll for fem dager siden var det tre eggposer som var under 10 mm og de andre var så små at det ikke var håp for dem, sa legen. Nå er det altså en til som har kommet med, så det er jeg glad for. Hvordan så det ut hos deg på første kontroll?
Wow! Det er uvanlig!! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
TakkMerker at fallhøyden er stor med to inn, men må være positiv. Sannsynligheten er jo også større!
Ja, jeg har aldri bedt eller spurt om to, så jeg vet ikke hvorfor de tinte to. De sa jeg enda har 17 blastocyster i fryseren.
Innsett på en søndag?? Er det vandlig?
Gratulerer med fint uttak [emoji4] Vi har tydeligvis hatt ganske lik respons på stimuleringen, artig. Håper på at så mange som mulig blir befruktet [emoji173]Da har jeg hatt uttak! Over 10 ut!![]()
Jepp, det er to blastocyster..
Så nå ruger jeg på to embryo, testdato 26/2. :-D
Går litt i surr med alle navnene her inne, så ikke alltid like lett å huske hvem som skal hva 
Woho, gratulerer knallfint uttak. Håper det går veien nå [emoji173]10!!!! Egg ut [emoji813]red fra ett egg og nesten avbrutt til ti egg, det var digg det etter sammenbrudd fordi vi kom for sent etter snøkaoset på Østlandet![]()
Herlig [emoji2]Ferdig med innsett, og 4 på frys [emoji177][emoji4]
Ja.. utrolig fint at de har funnet medisin som er så lett å dosere også!Gratulerer med fint uttak [emoji4] Vi har tydeligvis hatt ganske lik respons på stimuleringen, artig. Håper på at så mange som mulig blir befruktet [emoji173]