FEBRUAR 2018

Da er andre kontroll overstått og jeg skal ha uttak på fredag 16.02 og innsett enten søndag eller mandag. En eggpose var stor nok og så var det en på 15, 16 og 17 hvis jeg forsto legen rett, + noen små. Legen sa at vi satser på fire, så nå er jeg kjempeglad for det er en eggpose mer enn legen så på forrige kontroll og samme antall som jeg har fått ut ved tidligere forsøk. Håper at eggene har super kvalitet også... :)

Er det flere som skal ha uttak på fredag (eller deromkring)?

Da er andre kontroll overstått og jeg skal ha uttak på fredag 16.02 og innsett enten søndag eller mandag. En eggpose var stor nok og så var det en på 15, 16 og 17 hvis jeg forsto legen rett, + noen små. Legen sa at vi satser på fire, så nå er jeg kjempeglad for det er en eggpose mer enn legen så på forrige kontroll og samme antall som jeg har fått ut ved tidligere forsøk. Håper at eggene har super kvalitet også... :)

Jeg, muligens! Håper på torsdag eller fredag[emoji1] kontroll nr 2 i morgen

Absolutt! Hvordan så det ut hos deg på første kontrollen? Voks eggposene mye på dagene mellom? [emoji4] er skikkelig spent på kontrollen i morgen!

På første kontroll for fem dager siden var det tre eggposer som var under 10 mm og de andre var så små at det ikke var håp for dem, sa legen. Nå er det altså en til som har kommet med, så det er jeg glad for. Hvordan så det ut hos deg på første kontroll?

Innsett på en søndag?? Er det vandlig?

På første kontroll for fem dager siden var det tre eggposer som var under 10 mm og de andre var så små at det ikke var håp for dem, sa legen. Nå er det altså en til som har kommet med, så det er jeg glad for. Hvordan så det ut hos deg på første kontroll?

Så bra[emoji1374] Kan jo være det er to egg i noen av posene også!

Hadde 27 follikler. Mange på 4/5/6/7 mm. Noen få på 10/11mm. Redd kvaliteten blir dårlig med så mange, så håper noen har falt fra i morgen[emoji85] Og at flere av de små har vokst seg store nok også[emoji1374]

Wow! Det er uvanlig!! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️

Takk :-) Merker at fallhøyden er stor med to inn, men må være positiv. Sannsynligheten er jo også større!

Ja, jeg har aldri bedt eller spurt om to, så jeg vet ikke hvorfor de tinte to. De sa jeg enda har 17 blastocyster i fryseren.

Takk :-) Merker at fallhøyden er stor med to inn, men må være positiv. Sannsynligheten er jo også større!

Ja, jeg har aldri bedt eller spurt om to, så jeg vet ikke hvorfor de tinte to. De sa jeg enda har 17 blastocyster i fryseren.

Veldig rart de tar opp to blasto av gangen! Det gjør de ikke på St.Olavs! Men gull det da[emoji7][emoji7]

Innsett på en søndag?? Er det vandlig?

På Riksen har de visst både uttak og innsett på lørdager og søndager. Jeg vet ikke egentlig hva jeg skal håpe på av søndag eller mandag. På søndag er det jo større sjanse for at en har overlevd og kan settes inn, men på mandag er det lettere å se om det er god kvalitet hvis de har flere å velge mellom. (Det har de sikkert ikke, så søndag er sikkert best for meg). Skal være så utrolig glad om jeg får et embryo inn...)

Jepp, det er to blastocyster..

Så nå ruger jeg på to embryo, testdato 26/2. :-D

Det var det jeg trodde :happy: Går litt i surr med alle navnene her inne, så ikke alltid like lett å huske hvem som skal hva ;)

To blastocyster er jo VELDIG gøy at du får lov til!!! Skjønner jo at man kanskje får litt ekstra store forventninger da.

Ser at du skriver "embryo", for det er vel egentlig det vi setter inn igjen. Klarte å si til en lege på Riksen en gang at jeg skulle ha innsett av egg, og da var han veldig tydelig på at det er vesentlig forskjell på embryo og egg :woot:

Back
Topp