B
Bellabanan
Guest
Den ser bare litt rar ut den testen siden den flyter utover så stoler ikke helt på den[emoji15] men er jo noe der... og det er rosa[emoji7] håper[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Noe er det der! Håper med deg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser bare litt rar ut den testen siden den flyter utover så stoler ikke helt på den[emoji15] men er jo noe der... og det er rosa[emoji7] håper[emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Klarte ikke holde meg, og måtte teste[emoji33]
Øverste i går 8 dpo
Nederst i dag 9 dpo
![]()
Ser dere?
Men testen flyter... dette bildet er tatt etter ca 10 minutter... det tar lang tid før teste tørker skikkelig! Kanskje det er noe feil med de[emoji15]
Fortsatt strek her! Vanskelig å si om den er noe sterkere! Vil tippe det er lettere å se evt forskjell imorra[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 243550
Syntes den så litt sterkere ut, jeg, men er jo lettest å se i virkeligheten, selvfølgelig, om den faktisk er det.
Ser jo så bra ut! [emoji7] Utrolig spennende! [emoji173]️Fortsatt strek her! Vanskelig å si om den er noe sterkere! Vil tippe det er lettere å se evt forskjell imorra[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 243550
Er minimalt i så fall[emoji12][emoji12] blir spennende å se imorra[emoji173]️
Sååå gøy❤❤Fortsatt strek her! Vanskelig å si om den er noe sterkere! Vil tippe det er lettere å se evt forskjell imorra[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 243550
Sååå gøy[emoji173][emoji173]
Vel.. ca ti dager etter siste dose vil jeg tro er et bra tidspunkts ... hvis du ikke vil teste den ut da, da kan du jo begynne når som helst.Jeg skal sette litt av ovitrelle idag, og resten på onsdag. Noen som vet hvortid sånn ca jeg kan begynne å teste da ?![]()
ååå[emoji173] Der er 2 streker [emoji7] gratulerer så mye [emoji1][emoji173]Kan det være???[emoji7][emoji7] kom innen fristen og ser rødere ut i virkeligheten!!
Vis vedlegget 243458
Det er så sinnsykt vanskelig å gå igjennom dette [emoji57] Er så mye som skal klaffe ( vokser egg, får man nok ut, innsett , osv osv osv ) så kommer de forferdelige 2 ukene med venting etter innset -hvor man ikke har peiling på om man må igjennom alt på nytt eller om det klaffet! føler med deg. Håper alt går og at dere får en liten november baby [emoji173]Åååh! Jeg håper så inderlig på positivt resultat denne runden jeg også, men føler ikke at vi kan være så heldige at det skulle klaffe på første søsken-ivf, spesielt når vi var så heldige at det klaffet på første ivf med sønnen i 2014. Hvem er så heldige at de får full klaff på 2 av 2 ivf liksom??
Har hatt et fryseforsøk, og flere runder med femar og ovitrelle mellom her da, og 2/3 kjemiske, men allikevel... Tankene surrer noe innmari om dagen[emoji85] og bekymrer meg for ALT.
Tenk om ditt, tenk om datt. Redd for avbrutt forsøk pga at jeg fortsatt såvidt blør bittelitt etter mens. (Sprøytedag 10 nå, og startet på 3 mens dag) Blør dog kun såvidt at jeg kan skimte rosa på papiret ved do besøk.
Bekymrer meg for avbrutt pga overstimulering, da vi tella 27 eggposer på første kontroll.
Skikkelig klageinnlegg det her, men følte dette var beste plassen å få det ut på[emoji173]️ er såå glad for forum, å kunne få snakke med andre i samme situasjon mens dette pågår[emoji1374]
Det er så sinnsykt vanskelig å gå igjennom dette [emoji57] Er så mye som skal klaffe ( vokser egg, får man nok ut, innsett , osv osv osv ) så kommer de forferdelige 2 ukene med venting etter innset -hvor man ikke har peiling på om man må igjennom alt på nytt eller om det klaffet! føler med deg. Håper alt går og at dere får en liten november baby [emoji173]
ååå[emoji173] Der er 2 streker [emoji7] gratulerer så mye [emoji1][emoji173]
Åååh! Jeg håper så inderlig på positivt resultat denne runden jeg også, men føler ikke at vi kan være så heldige at det skulle klaffe på første søsken-ivf, spesielt når vi var så heldige at det klaffet på første ivf med sønnen i 2014. Hvem er så heldige at de får full klaff på 2 av 2 ivf liksom??
Har hatt et fryseforsøk, og flere runder med femar og ovitrelle mellom her da, og 2/3 kjemiske, men allikevel... Tankene surrer noe innmari om dagen[emoji85] og bekymrer meg for ALT.
Tenk om ditt, tenk om datt. Redd for avbrutt forsøk pga at jeg fortsatt såvidt blør bittelitt etter mens. (Sprøytedag 10 nå, og startet på 3 mens dag) Blør dog kun såvidt at jeg kan skimte rosa på papiret ved do besøk.
Bekymrer meg for avbrutt pga overstimulering, da vi tella 27 eggposer på første kontroll.
Skikkelig klageinnlegg det her, men følte dette var beste plassen å få det ut på[emoji173]️ er såå glad for forum, å kunne få snakke med andre i samme situasjon mens dette pågår[emoji1374]

Er det vanlig å blø eller ha masse ekkelt glidemiddel-utflod etter uttak?
Går vanligvis bare med string, men undrer på om det er lurt med en truse jeg kan ha bind i
Og innsett?