FEBRUAR 2018

Klarte ikke holde meg, og måtte teste[emoji33]
Øverste i går 8 dpo
Nederst i dag 9 dpo

91b291a0462fc62550bd329636b93f45.heic

Ser dere?
Men testen flyter... dette bildet er tatt etter ca 10 minutter... det tar lang tid før teste tørker skikkelig! Kanskje det er noe feil med de[emoji15]

Jeg ser strek! Håper at den er sterkere imorgen! :-)

Fortsatt strek her! Vanskelig å si om den er noe sterkere! Vil tippe det er lettere å se evt forskjell imorra[emoji173]️[emoji173]️

IMG_3338.JPG

Syntes den så litt sterkere ut, jeg, men er jo lettest å se i virkeligheten, selvfølgelig, om den faktisk er det.

Er minimalt i så fall[emoji12][emoji12] blir spennende å se imorra[emoji173]️

Jeg skal sette litt av ovitrelle idag, og resten på onsdag. Noen som vet hvortid sånn ca jeg kan begynne å teste da ? :D
Vel.. ca ti dager etter siste dose vil jeg tro er et bra tidspunkts ... hvis du ikke vil teste den ut da, da kan du jo begynne når som helst.

Åååh! Jeg håper så inderlig på positivt resultat denne runden jeg også, men føler ikke at vi kan være så heldige at det skulle klaffe på første søsken-ivf, spesielt når vi var så heldige at det klaffet på første ivf med sønnen i 2014. Hvem er så heldige at de får full klaff på 2 av 2 ivf liksom??
Har hatt et fryseforsøk, og flere runder med femar og ovitrelle mellom her da, og 2/3 kjemiske, men allikevel... Tankene surrer noe innmari om dagen[emoji85] og bekymrer meg for ALT.
Tenk om ditt, tenk om datt. Redd for avbrutt forsøk pga at jeg fortsatt såvidt blør bittelitt etter mens. (Sprøytedag 10 nå, og startet på 3 mens dag) Blør dog kun såvidt at jeg kan skimte rosa på papiret ved do besøk.
Bekymrer meg for avbrutt pga overstimulering, da vi tella 27 eggposer på første kontroll.

Skikkelig klageinnlegg det her, men følte dette var beste plassen å få det ut på[emoji173]️ er såå glad for forum, å kunne få snakke med andre i samme situasjon mens dette pågår[emoji1374]

Åååh! Jeg håper så inderlig på positivt resultat denne runden jeg også, men føler ikke at vi kan være så heldige at det skulle klaffe på første søsken-ivf, spesielt når vi var så heldige at det klaffet på første ivf med sønnen i 2014. Hvem er så heldige at de får full klaff på 2 av 2 ivf liksom??
Har hatt et fryseforsøk, og flere runder med femar og ovitrelle mellom her da, og 2/3 kjemiske, men allikevel... Tankene surrer noe innmari om dagen[emoji85] og bekymrer meg for ALT.
Tenk om ditt, tenk om datt. Redd for avbrutt forsøk pga at jeg fortsatt såvidt blør bittelitt etter mens. (Sprøytedag 10 nå, og startet på 3 mens dag) Blør dog kun såvidt at jeg kan skimte rosa på papiret ved do besøk.
Bekymrer meg for avbrutt pga overstimulering, da vi tella 27 eggposer på første kontroll.

Skikkelig klageinnlegg det her, men følte dette var beste plassen å få det ut på[emoji173]️ er såå glad for forum, å kunne få snakke med andre i samme situasjon mens dette pågår[emoji1374]
Det er så sinnsykt vanskelig å gå igjennom dette [emoji57] Er så mye som skal klaffe ( vokser egg, får man nok ut, innsett , osv osv osv ) så kommer de forferdelige 2 ukene med venting etter innset -hvor man ikke har peiling på om man må igjennom alt på nytt eller om det klaffet! føler med deg. Håper alt går og at dere får en liten november baby [emoji173]

Det er så sinnsykt vanskelig å gå igjennom dette [emoji57] Er så mye som skal klaffe ( vokser egg, får man nok ut, innsett , osv osv osv ) så kommer de forferdelige 2 ukene med venting etter innset -hvor man ikke har peiling på om man må igjennom alt på nytt eller om det klaffet! føler med deg. Håper alt går og at dere får en liten november baby [emoji173]

Sant[emoji21] utrolig mye som må klaffe!
Om jeg skulle fått uttak på torsdag, som jeg håper, og alt hadde gått som vi håper, så hadde vi fått termin 11.november, en mnd før termin jeg hadde med gutten min[emoji173]️ Vi krysser alt vi har, og ber til høyere makter! Noe jeg virkelig ikke pleier å gjøre ellers[emoji28]

Dette er en emosjonell berg-og-dal-bane, ingen tvil om det. Man må gjennom det selv for å virkelig forstå hva dette ivf-styret er. Alle fallgruver, håp, opp- og nedturer. Jeg ønsker deg all hell og lykke på veien videre, krysser alt jeg har for at det blir kortvarig denne gangen også! :Heartred

Er det vanlig å blø eller ha masse ekkelt glidemiddel-utflod etter uttak?
Går vanligvis bare med string, men undrer på om det er lurt med en truse jeg kan ha bind i :)

Og innsett?

Er det vanlig å blø eller ha masse ekkelt glidemiddel-utflod etter uttak?
Går vanligvis bare med string, men undrer på om det er lurt med en truse jeg kan ha bind i :)

Og innsett?

Sniker fra januar og St Olavs[emoji6] Jeg hadde truse som går an å ha bind i, det er visst vanlig å blø litt etterpå. Jeg blødde litt i to dager. Fikk utlevert bind etter jeg var ferdig og hadde med noen av de litt tykkere truseinnleggene som jeg brukte de neste dagene. Greit å forberede seg på at det blir en del gris av lutinusen også[emoji4]

Etter innsett hadde jeg ingen blødning, men gikk fortsatt med truseinnlegg pga lutinus[emoji4]

Back
Topp