Herlige nyheter!!
Ja, fantastisk godt å vite. Skal prøve å beholde roen nå på tross av farget utflod. Får se hvor lenge jeg klarer det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlige nyheter!!
Gratulerer.
Godt å høre! Få deg dagbok nå
Tusen takk! Ja, jeg har tenkt litt på dagbok, men tør liksom ikke helt å ta det skrittet, av en eller annen rar grunn. Må nok vurdere det sterkt, for jeg ser at det mest er jeg som poster på februargruppen nå, så det er vel mye skriving i dagbøker, sikkert.
Tusen takk! Ja, jeg har tenkt litt på dagbok, men tør liksom ikke helt å ta det skrittet, av en eller annen rar grunn. Må nok vurdere det sterkt, for jeg ser at det mest er jeg som poster på februargruppen nå, så det er vel mye skriving i dagbøker, sikkert.
Hvordan går det med deg? Har du fått noen flere svar på ultralyd?
Lagde meg dagbok i dag, litt usikker fortsatt og lurer på hvor mye jeg kommer til å bruke den, men den er der hvertfall, om jeg skulle trenge et sted å få ut litt
Anbefaler dagbok altså! Har hjulpet meg masse å ha et sted hvor jeg kan skrive ned tanker og følelser! Og kjekt å kunne gå tilbake å se på[emoji5][emoji5]
Hei! [emoji173]️
Takk for at du tenker på meg.
Ble funnet fosteranlegg (lite) ultralyd i stille uke, men ikke hjerteslag. Og synkende HCG. Ny ultralyd i dag, ingen hjerteslag og enda mer synkende HCG.
Så medisinsk abort er igangsatt i dag. Dessverre. [emoji17]
Synes du også at det er et stort skritt å ta? Jeg har tenkt på det mange ganger, men ikke gjort det, er nok en terskel jeg må over.
Sikkert lurt med dagbok, altså! Hvor ligger din?
Hei! [emoji173]️
Ble funnet fosteranlegg (lite) ultralyd i stille uke, men ikke hjerteslag. Og synkende HCG. Ny ultralyd i dag, ingen hjerteslag og enda mer synkende HCG.
Ja, veldig.. Liker jeg det ikke, lar jeg den bare være, men da har jeg den hvertfall
Den ligger i dagbøker på assistert befruktning.. Drømmen om søsken heter den
Du kan jo lage dagbok inne på assistert da om det føles tryggereTusen takk! Ja, jeg har tenkt litt på dagbok, men tør liksom ikke helt å ta det skrittet, av en eller annen rar grunn. Må nok vurdere det sterkt, for jeg ser at det mest er jeg som poster på februargruppen nå, så det er vel mye skriving i dagbøker, sikkert.
Så leit å høre. Lykke til!Hei! [emoji173]️
Å nei, så utrolig leit at det ikke gikk etter alt du har vært gjennom! Synes så utrolig synd på deg! Håper at den medisinske aborten går greit (om man kan si det sånn) uten altfor mye smerter. Bare ta maks mengde smertestillende og bruk varmeflaske/varmepute på magen. Er vondt både fysisk og psykisk og veldig tøft mens det står på, men man vet i hvert fall hva man har å forholde seg til (uten at det er noen trøst) og kan gradvis prøve å gå videre når det er over.
Er veldig lei for at du må oppleve dette. Du fortjente så veldig å lykkes etter alle ukene du har hatt på sykehus og all smerten. Nå får vi bare håpe at du kommer deg raskt og at dere lykkes med en gang når du igjen føler deg klar for å prøve.
Så utrolig trist å lese[emoji22][emoji22][emoji22] spesielt etter alt du har vært igjennom nå!! Masse lykke til med pillene idag! Er du på sykehuset og får gjort det der? Be i såfall om morfin intravenøst, det fikk jeg! Og varmeflaske er lurt!!
Tenker på deg[emoji173]️
Tusen takk [emoji173]️
Jeg gjør det hjemme. Fått med meg volatren og paracet. Håper det holder..
Skal anskaffe meg varmeflaske med en gang!
Skjer i morgen..
Veldig individuelt hvor mye smerter man får!! Jeg hadde MA i uke 6! Klumpene var ikke så store, men smertene var vonde! Jeg hadde en runde på sykehuset, og så kom restene hjemme to dager etter! Var heavy den runden hjemme, men maxa ut det jeg kunne med smertestillende og gikk rundt med varmeflaske! Det hjalp veldig!![emoji1303][emoji5] Når de siste klumpene kom så ga smertene seg tvert!
Tusen tusen takk. Er fryktelig tungt psykisk, mer enn jeg forventet av en eller annen grunn.
Hvor lenge ca. står det på? Skal ta di neste tablettene i morgen ca. kl. 10. Vil det starte ganske med en gang?
Er 6 uker gammelt det jeg skal blø ut, vet du/dere hvor mye klumper og vondt jeg kan forvente?
Takk for at du forteller! [emoji173]️
Hva gjorde du da du var på sykehuset?
Jeg mistet også da, og det kom en stor klump på kanskje 3x8/9 cm, som var morkakeannlegget(veldig tydelig), og sikkert resten. Bittelitt koagler ellers men ikke mye klumper utenom.
Smertene rett før klumpen kom var som veldig sterke menssmerter/svake rier, men klarte meg fint uten smertestillende, for hos meg varte smertene kun i 30/40 min..
Hos andre er det godt mulig at «klumpen» deler seg opp litt, og derfor får klumper/smerter lengre? Usikker. Første gang jeg mister «så sent».
Så leit at du må gjennom dette også[emoji173]️ Sender en stor trøsteklem!