FEBRUAR 2018

Kroppen min tullet litt med litt blod og så ingenting resten av dagen i tre dager da jeg skulle ha forrige forsøk. Fikk beskjed om å starte når jeg så at det var mensen. Kan du ikke se an utover dagen om det kommer mer og så starte i kveld eller evt se an videre imorgen hvis det ikke kommer mer? Du kan jo også ringe sykehuset for å få vite sikkert.

Jeg fikk beskjed om å starte på sprøyter når jeg så ordentlig mensblod. Pleier å spotte litt to dager før det starter ordentlig, fikk beskjed om å vente til det ikke bare var spotting..

Jeg ser den ann[emoji5] har ikke kommet noe mer nå! Har også fått på ettermiddagen i det siste! Skal hvertfall på apoteket nå etterpå å hente sprøyter[emoji12]

Jeg starter med kort protokoll ved neste mens (rundt 22.01). Har hatt et forsøk med lang tidligere, men med over 50 follikler på hver side ble forsøket avbrutt. Første barn. Riksen.

Velkommen hit[emoji5] legger deg på lista når jeg kommer hjem til mac’en[emoji12]

Ikke mer blødning her heldigvis[emoji173]️

Har henta ut sprøyter på apotoket og bilstolen jeg vant på Topp100 Desember på posten idag! Så sært[emoji173]️ men nå er vi klare[emoji173]️[emoji173]️

57358570239e0aae0d7ca04ac17adf65.jpg

Nå er det flere som nærmer seg oppstart[emoji5] skriv gjerne inn oppstart den dagen dere starter, får vite datoer for kontroller, uttak etc! Så får jeg oppdatert lista fortløpende[emoji16][emoji16]

Ipoki: #3 ICSI og TESA, B1, Porsgrunn. Oppstart lang protokoll med Synarela 09.01. Menopur og prednisolon fra 07.02, UL 16.02 og uttak uke 8.

Ikke mer blødning her heldigvis[emoji173]️

Har henta ut sprøyter på apotoket og bilstolen jeg vant på Topp100 Desember på posten idag! Så sært[emoji173]️ men nå er vi klare[emoji173]️[emoji173]️

57358570239e0aae0d7ca04ac17adf65.jpg

Nå er det flere som nærmer seg oppstart[emoji5] skriv gjerne inn oppstart den dagen dere starter, får vite datoer for kontroller, uttak etc! Så får jeg oppdatert lista fortløpende[emoji16][emoji16]

Gratulerer med fin bilstol! Nå kan babyen bare komme! :)

Last edited:
Vi har kjøpt litt barneklær på salg i dag, blant annet en liten julelpysj, kanskje vi bruker den til å annonsere om det går bra? :Heartbigred
"dette blir vår første jul som tre, knøttulf kommer i november" :wav

Jeg håper av hele mitt hjerte at dette går :dog

Vi har kjøpt litt barneklær på salg i dag, blant annet en liten julelpysj, kanskje vi bruker den til å annonsere om det går bra? :Heartbigred

Åh, så koselig[emoji173]️

Jeg kjøpte en body og en genser på salg i helga[emoji173]️[emoji173]️

Åh, så koselig[emoji173]️

Jeg kjøpte en body og en genser på salg i helga[emoji173]️[emoji173]️

Så heldige dere er som tør å kjøpe inn litt. Det virker så koselig! :-) Jeg klarer ikke helt å tro at vi skal lykkes siden jeg har mistet så mange ganger, så jeg tør ikke å kjøpe noe som helst. :-(

Da er jeg i gang! Har sprayet en spray med Synarela i hvert nesebor, så nå er det bare å håpe at det virker helt etter hensikten og at ingen bivirkninger dukker opp. :-)

Så heldige dere er som tør å kjøpe inn litt. Det virker så koselig! :) Jeg klarer ikke helt å tro at vi skal lykkes siden jeg har mistet så mange ganger, så jeg tør ikke å kjøpe noe som helst. :-(
Jeg er nødt til å gjøre småting som det for å motivere meg selv :shy: jeg har Såå nerver om jeg ikke klarer å håpe

Jeg er nødt til å gjøre småting som det for å motivere meg selv :shy: jeg har Såå nerver om jeg ikke klarer å håpe

Samme her[emoji5] jeg kjøper en liten ting pr.forsøk for å holde på håpet og få motivasjon[emoji5]

Samme her[emoji5] jeg kjøper en liten ting pr.forsøk for å holde på håpet og få motivasjon[emoji5]

Det høres koselig ut! Jeg har egentlig veldig lyst til å kjøpe noe jeg også. Jeg håper intenst hele tiden og under hvert forsøk/hver prøveperiode har jeg stor tro på at det vil lykkes, men i mellomperioder mellom forsøk/prøving daler troen på at det vil gå kraftig. :-( Nå er vi heldigvis i gang igjen, og jeg kjente at etter bare to sprayer med Synarela idag har troen på at det skal gå begynt å komme tilbake. :-)

Det høres koselig ut! Jeg har egentlig veldig lyst til å kjøpe noe jeg også. Jeg håper intenst hele tiden og under hvert forsøk/hver prøveperiode har jeg stor tro på at det vil lykkes, men i mellomperioder mellom forsøk/prøving daler troen på at det vil gå kraftig. :-( Nå er vi heldigvis i gang igjen, og jeg kjente at etter bare to sprayer med Synarela idag har troen på at det skal gå begynt å komme tilbake. :-)

Føler det samme! Håp og tro svinger konstant! Men jeg har lært meg å holde på håpet, og la heller troen dale! Tror jeg for mye, så blir skuffelsen altfor står! Men håpet om å en dag lykkes er alltid tilstede[emoji173]️

Nok en håpefull melder seg inn i februargruppen!

Jeg fikk TR i dag og planen er FER i naturlig syklus med blasto (evt. 3-dagers). Så dersom syklusen er punktlig blir det innsett i uke 6, men har jo lært at ingenting er sikkert i dette gamet ;)

Jeg ønsker alle lykke til! Måtte hver og en av oss komme i mål denne gangen :Heartred

Nok en håpefull melder seg inn i februargruppen!

Jeg fikk TR i dag og planen er FER i naturlig syklus med blasto (evt. 3-dagers). Så dersom syklusen er punktlig blir det innsett i uke 6, men har jo lært at ingenting er sikkert i dette gamet ;)

Jeg ønsker alle lykke til! Måtte hver og en av oss komme i mål denne gangen :Heartred

Velkommen hit[emoji5] så spennende!! Masse lykke til[emoji5] første barnet? Og hvor hører du til?[emoji5]

Tusen takk for det!!!

Første barnet og hører til Hausken på Lysaker :happy:
Ååh, spennende! Vi hadde utrolig lyst til å ta forsøk der istede, men pengene strekker ikke til privat akkurat nå....

Ååh, spennende! Vi hadde utrolig lyst til å ta forsøk der istede, men pengene strekker ikke til privat akkurat nå....

Det forstår jeg veldig godt! Vi har vært på Ullevål/Riksen tidligere (et avbrutt forsøk, et negativt ferskforsøk og et negativt fryseforsøk). Til tross for at vi har igjen to forsøk i det offentlige + fire embryo på frys, valgte vi privat denne gangen. Føler veldig at alderen stresser meg litt nå, så tenkte å få fortgang i prosessen. Men nå har jeg ventet nesten fire mnd fra uttak til innsett, så vet ikke helt jeg...

Vi er priviligerte som har mulighet til å gå privat. Men det koster, det er helt sikkert. Valgte 3 pk, men kostnadene blir fort mer enn som så (tillegg for scratching, frys +++). Dessuten bor vi tre timer unna Oslo med bil, så mye utgifter til og fra klinikken også. MEN barneønsket er så uendelig stort, så alt er verdt det :)

Ultralyd i morgen før sprøytestart.. «forhåpentligvis» sprøytestart på søndag [emoji4]

Back
Topp