Februar 2017

Negativ test denne gangen også:/ nytt frys i april. Fikk i tillegg i går beskjed av min lillesøster at hun var blitt gravid, med et uhell å har så dårlig samvittighet. Forferdelig timing å fortelle, men hun har vel ventet på at vi skal få gode nyheter å håpet å slippe å fortelle det før, men er nå tre måneder på vei. Ønsker så så hardt å vær glad på hennes vegne, å glede meg til å bli tante. Men istedenfor føles det som det mest urettferdige som kunne skje og jeg føler meg såå fæl!

God klem til deg ❤

Negativ test denne gangen også:/ nytt frys i april. Fikk i tillegg i går beskjed av min lillesøster at hun var blitt gravid, med et uhell å har så dårlig samvittighet. Forferdelig timing å fortelle, men hun har vel ventet på at vi skal få gode nyheter å håpet å slippe å fortelle det før, men er nå tre måneder på vei. Ønsker så så hardt å vær glad på hennes vegne, å glede meg til å bli tante. Men istedenfor føles det som det mest urettferdige som kunne skje og jeg føler meg såå fæl!
Uff, det kan ikke være noe gøy, føler med deg ( selv om jeg ikke har opplevd noe slikt) [emoji17] God klem til deg [emoji173]

Stor klem[emoji173]

Testet negativ så hopper på april:) lykke til alle som har fått positiv på februar og lykke til de som ikke testet positiv denne gang

Æsj.. Statistikken her inne er virkelig deprimerende. Så mange fæle skjebner i en og samme måned, det gir deg ikke mye håp altså :(

Æsj.. Statistikken her inne er virkelig deprimerende. Så mange fæle skjebner i en og samme måned, det gir deg ikke mye håp altså :(

ja, jeg veit, det har vært helt fryktelig denne måneden, veldig trist! :( Vi må dra opp statistikken nå, Mator!

Nesten så jeg ikke ville være på denne måneden siden det var så mye negativt. Hadde uttak i februar og innsett i mars. Håper jeg kan være med på å rette litt på statistikken.
Ja, enig! Men er veldig redd altså :(

9 dpo ettermiddag:

IMG_5484.JPG

Rugedag 5, 10 dpo. Er en svak svak strek der, som kom før tiden. Men jeg vet ikke.

IMG_5504.JPG

IMG_5506.JPG

Føler med deg... Er i den samme situasjonen, bortsett fra at det ikke er lillesøster, men også en i den nærmeste familien... :( Med termin i morgen, og istedenfor å bli glad for det, er jeg mer og mer uvel... :sorry::arghh: Men slike følelser er helt naturlige. Det er slik at de som ikke vil bli gravide, som oftest blir det som bare det, og det føles urettferdig... Sender deg en stor klem! :Heartred Håper selv at jeg overlever de nærmeste dagene... :crybaby2Og masse masse lykke til i april! :hug003
Avbrutt forsøk :arghh: Skulle ha innsett idag av blasto, mn hadde stoppet å utvikle seg så det var ingen egg å sette inn. Er helt tom nå.
Så trist å lese... :( Hold ut, selv om jeg vet det bare er lett å si... :Heartred

Back
Topp