Februar 2017

Innsett av blasto, ingen på frys.

Uttak i går, 13 egg ut. 9 befruktet til i dag. Innsett i morgen om alt ser bra ut. Står i fare for overstimulering, men foreløpig kjennes det bra ut og jeg har ikke gått opp i vekt etter uttaket.
Hadde mitt beste uttak denne gangen, dog var jeg i ferd med å besvime underveis Men med bena høyt og hode ned en stund, og en ekstra dose lokalbedøvelse, så fikk vi høstet alle eggene. Ble ikke kvalm etterpå en gang

Vi holder på med søskenforsøk. Har hatt et fryseforsøk hvor det ble satt inn 2 eskimoer. Og et avbrutt ferskforsøk hvor eggene hadde avtatt i utviklingen etter kontrollen og dermed høstet en dag for tidlig. Av 8 egg ut ble bare 2 egg befruktet og ingen av dem utviklet seg tilfredsstillende. Glad for at det ble et avbrutt forsøk, så vi ikke brukte opp et forsøk på noe som sannsynligvis ville blitt negativt uansett.

Krysser fingrene, og etter hvert bena, for at dette er forsøket vi lykkes på igjen.

Gleden av menstruasjonen var kortvarig... I dag ringte de og sa at vi faktisk må vente til enda en menstruasjon... Skulle ønske de ikke hadde nevnt det alternativet om innsett i denne syklusen... :crybaby2 Da hadde jeg jo aldri håpet på det. Nå har jeg regnet ut litt og kom jeg på at mine syklusdager 15-18 kommer midt i påsketiden og de har visst påskestengt hele påskeuka. :( Og ettersom at mine sykluser er lange og lite forutsigbare, blir der kanskje noe innsett på slutten av mai...:inpain::smiley-angry003:sad010:sad002 Så dessverre, ingen baby på meg i 2017... :sad010
Vet at jeg skal være glad for at ting er slik og at de vet hva de gjør. Er bare så frustrert når jeg tenker på at første forsøket vårt får en varighet på et halvt år... :sad015
Får se på det fra en annen vinkel i morgen når følelsene har roet seg litt...

4a59564fb7db04ae8d5e09856f7de307.jpg

Dagens nederst og gårsdagens øverst. 11 dpo/rugedag 6 idag, blasto..

Avbrutt forsøk :arghh: Skulle ha innsett idag av blasto, mn hadde stoppet å utvikle seg så det var ingen egg å sette inn. Er helt tom nå.

Avbrutt forsøk :arghh: Skulle ha innsett idag av blasto, mn hadde stoppet å utvikle seg så det var ingen egg å sette inn. Er helt tom nå.
Stor klem[emoji178][emoji177] Er så innmari vondt når sånt skjer [emoji11]

Ruger på et flott 4delt egg. Var akkurat på grensen for om jeg fikk sette inn eller ei med tanke på overstimuleringen. Måtte selv velge om jeg ville ta risikoen. Da vi lagde datteren vår var jeg også overstimulert, og siden lett overstimulering øker sjansene for positivt resultat, så var det ikke et vanskelig valg. Fikk også 3 egg på frys

Tråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017 :) Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som stimulerer, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.

:dummy: Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned :dummy1:

RUGER PÅ GULLEGGET
Lilje83, #2 IVF (blodprøvesvar mandag 27.2, avventer resultat)
Frk79, FER blastocyst
Prinsessa17, Porsgrunn, andre barnet
Pingu88, #1 ICSI (#2 forsøk), Porsgrunn
Nadde88, Porsgrunn
Frk.G, #2 FER
Mator, #3 ICSI Porsgrunn
Andunge, fryseforsøk
VictoriaH, #2 IVF blastocyst, første barnet, Porsgrunn
Sanvitalia, søskenforsøk

JIPPI - VI KLARTE DET :D
Krinoline, Porsgrunn, første barnet - termin 27.10

DET GIKK IKKE DENNE GANGEN... :(
Evlina, #2 ICSI/TESA, Riksen
lissm86, St. Olavs
LillyBE, IVF blasto, andre barnet, Fertilitetss
Giraffen, #5 ICSI blastocyst, Fertilitetssenteret, første barnet (kjemisk)
WCE, FER blastocyst, søskenforsøk, Porsgrunn (kjemisk/SA)
Trønderjente27, #1 IVF (fikk ikke innsett)
Xa-88, #1 IVF, St.olavs, første barnet (avbrutt grunnet manglende befruktning)
Skorpio, #1 ICSI, Riksen (avbrut grunnet manglende befruktning)
Prøver21. FER. Haugesund (eggene overlevde ikke tining)
Bambus89, #3 AIH, Medicus Trondheim (avbrutt grunnet slimhinne)
Anonym92, #2 IVF, Haugesund
# one million #, #3 IVF, første barnet, Tromsø (ingen utviklet seg til innsett)

IKKE OPPDATERT
Arytai, FER blastocyst (innsett 7. februar)
HappyGoPregnant, FER blastocyst, Haukeland (innsett 14.2)

Oppdatert 1. mars

Negativ test denne gangen også:/ nytt frys i april. Fikk i tillegg i går beskjed av min lillesøster at hun var blitt gravid, med et uhell å har så dårlig samvittighet. Forferdelig timing å fortelle, men hun har vel ventet på at vi skal få gode nyheter å håpet å slippe å fortelle det før, men er nå tre måneder på vei. Ønsker så så hardt å vær glad på hennes vegne, å glede meg til å bli tante. Men istedenfor føles det som det mest urettferdige som kunne skje og jeg føler meg såå fæl!

Back
Topp