Februar 2017

Tråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017 :) Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som stimulerer, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.

:dummy: Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned :dummy1:

VENTER PÅ OPPSTART
Andunge, fryseforsøk

STIMULERER
VictoriaH, #2 IVF, første barnet, Porsgrunn
Bruker95kr, Porsgrunn
Trønderjente27, #1 IVF
Sola, #1 IVF, første barnet

RUGER PÅ GULLEGGET
Arytai, FER blastocyst
Anonym92, #2 IVF, Haugesund
Lilje83, #2 IVF
HappyGoPregnant, FER blastocyst, Haukeland
Frk79, FER blastocyst
Prinsessa17, Porsgrunn, andre barnet
Pingu88, #1 ICSI (#2 forsøk), Porsgrunn
Nadde88, Porsgrunn
Frk.G, #2 FER
Mator, #3 ICSI Porsgrunn

JIPPI - VI KLARTE DET :D
Krinoline, Porsgrunn, første barnet

DET GIKK IKKE DENNE GANGEN... :(
Evlina, #2 ICSI/TESA, Riksen
lissm86, St. Olavs
LillyBE, IVF blasto, andre barnet, Fertilitetss
Giraffen, #5 ICSI blastocyst, Fertilitetssenteret, første barnet (kjemisk)
WCE, FER blastocyst, søskenforsøk, Porsgrunn (kjemisk/SA)

IKKE OPPDATERT

Oppdatert 24. februar

Ruger [emoji2]

2 befruktet normalt, 1 de avventer og 1 umodent egg av de 4. Om jeg ikke hører noe mer før tirsdag når vi skal dit så har de minst 1 egg til oss som settes inn. Litt nervepirrende, men veldig spennende. Blir nok en lang lang lang helg (og mandag) [emoji173]

Så bra[emoji4] ja blir nok en lang helg[emoji85]

Da ruger jeg på den 9 delte celleklumpen min[emoji173]

Gratulerer![emoji214][emoji173] jeg ruger på et perfekt 8- delt celleklumpen min[emoji214] [emoji173] Jeg er bare på rugedag 5, dagene går utrolig sakte..![emoji214]

Krysser fingrene for at celleklumpene våre fortsatt har det fint der inne!

Blasto-dyrking er seriøst å tulle med psyken.. Livredd for at Porsgrunn ringer jeg. Livredd! Og det verste? Over 3 dager igjen til innsett :sorry:

Hvordan går det med dere som ruger? Og dere som stimulerer? :)

Oppstart med menopur 150ie 13 februar, uttak 24 februar med 11 egg, 5 befruktet. Innsett 1 mars Håper bare noen overlever til dag 5. Ferskforsøk nr 3, forsøk nr 5, ingen barn fra før så er mitt forhåpentlivis første barn! Tilhører UNN tromsø.

Blasto-dyrking er seriøst å tulle med psyken.. Livredd for at Porsgrunn ringer jeg. Livredd! Og det verste? Over 3 dager igjen til innsett :sorry:

Skal også ha blastocyst og er livredd. Innsett onsdag. Når har du innsett?

8414f55a4a6097e886ef49df7d634c26.jpg

8 dpo idag. 10 dager siden ovitrelle!
Regner med det er rester av ovitrelle -_-

8414f55a4a6097e886ef49df7d634c26.jpg

8 dpo idag. 10 dager siden ovitrelle!
Regner med det er rester av ovitrelle -_-
Ikke si det. Så svak var min test to(2) dager etter Ovitrelle [emoji15] Men jeg ville ha ventet med jubelen til i morgen :) da vil du uansett muligens se stigning om det er en fantastisk babystrek [emoji173]

Ikke si det. Så svak var min test to(2) dager etter Ovitrelle [emoji15] Men jeg ville ha ventet med jubelen til i morgen :) da vil du uansett muligens se stigning om det er en fantastisk babystrek [emoji173]

Håper det er baby strek å ikke ovitrelle strek [emoji85] tar ny tirsdag neste uke tenkte jeg.
Hvor fort gikk ovitrelle ut av kroppen din?

Hverken ruger... :-(:sad010 Eller stimulerer :-) Men tanta kommer nok snart, ca. 1. mars, så venter spent på den, og på gode nyheter fra Porsgrunn. Redd for å håpe, men småsatser på FER etter mensen - de sa i hvert fall det ikke var umulig i mitt tilfelle... :gen053:gen053:gen053

Håper det er baby strek å ikke ovitrelle strek [emoji85] tar ny tirsdag neste uke tenkte jeg.
Hvor fort gikk ovitrelle ut av kroppen din?
Jeg testet etter 10 dager og den var blendahvit så regner med den gikk rimelig kjapt ut av kroppen. Krysser fingre og tær for babystrek [emoji173]

Jeg testet etter 10 dager og den var blendahvit så regner med den gikk rimelig kjapt ut av kroppen. Krysser fingre og tær for babystrek [emoji173]

Så da er det er håp for at denne er baby strek å ikke ovitrelle strek ? [emoji7][emoji1317]

Så da er det er håp for at denne er baby strek å ikke ovitrelle strek ? [emoji7][emoji1317]

De testene kan dessverre gi falske streker, skjer ganske ofte. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en annen type test nå jeg :P

De testene kan dessverre gi falske streker, skjer ganske ofte. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en annen type test nå jeg :p

Det var nok dette jeg opplevde på onsdag :( den testen viste positivt, RFSU strimmel negativt...blodprøve på torsdag var negativ. Evnt kjemisk da. Så jeg kommer nok ikke til å stole helt på den testen der igjen. MEN jeg håper og tror at dette er en EKTE babystrek :)

Det var nok dette jeg opplevde på onsdag :( den testen viste positivt, RFSU strimmel negativt...blodprøve på torsdag var negativ. Evnt kjemisk da. Så jeg kommer nok ikke til å stole helt på den testen der igjen. MEN jeg håper og tror at dette er en EKTE babystrek :)

Jeg kjøper av vane ikke disse ;)

3 dager etter uttak og fortsatt ekstremt ubehagelig. Veldig glad jeg ikke hadde innsett igår eller idag, for det tror jeg at jeg ikke hadde klart :( Sist var jeg sliten samme dag, men i finfin form resten..

Back
Topp