Tok den forrige søndagHvor mange dager sin ovitrelle?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok den forrige søndagHvor mange dager sin ovitrelle?![]()
Takk, ja det er virkelig bare ett bra egg som skal tilVi sa du ikke trengte bekymre deg for null på frys![]()
Vis vedlegget 218770Tror nesten ikke det er sant!! 11 dager etter uttak. Positiv test på strimmel i går og i dag, og positiv på cb digital i dag. Håper på at dette går bra!![]()
Tok den forrige søndag5 februar
Åh :/ håper det! Skal ta ny i morgen, om den er sterkere, er det vell større sannsynlighet at det er babystrek? Er det mulig å få positiv så tidlig?Åh, den er vanskelig. Min satt i så lenge (over 9 dager), men samtidig er det jo størst sannsynlighet at det er babystrek. Har du bilde sv testen(e)?
Åh :/ håper det! Skal ta ny i morgen, om den er sterkere, er det vell større sannsynlighet at det er babystrek? Er det mulig å få positiv så tidlig?
Håper det! Har ikke bilde, er i bosset nå.. samboeren ble så skuffet da jeg sa at det var nok ovitrelle som gjorde det, så han heiv den.. heh. Men skal legge ut i morgen om det fortsatt er strek da!Fullt muligEr den sterkere er det nok baby ja.
Håper det! Har ikke bilde, er i bosset nå.. samboeren ble så skuffet da jeg sa at det var nok ovitrelle som gjorde det, så han heiv den.. heh. Men skal legge ut i morgen om det fortsatt er strek da!
Du er helt fantastisk som gidder å svare !hvordan går det med deg??
Håper det! Har ikke bilde, er i bosset nå.. samboeren ble så skuffet da jeg sa at det var nok ovitrelle som gjorde det, så han heiv den.. heh. Men skal legge ut i morgen om det fortsatt er strek da!
Du er helt fantastisk som gidder å svare !hvordan går det med deg??
Nei, ikke farligSlapp av, dette går helt fint [emoji173]
Så braGi meg en lyd på tirsdag så skriver jeg deg opp på listen. Skriv gjerne hvor gammelt egget er ++ om du vil
![]()

Lykke tilGod morgen!
Sjekker ut snart fra hotellet og så kjører vi rett til Porsgrunn!![]()
Sprøytedag 6 og 2 dager til kontroll på megMasse lykke til for se som skal ha kontroll, uttak eller innsett imorgenHvor er dere som står på "Venter på oppstart" og "Stimulerer" i løypa?
Her er det sprøytedag 7 og 3 dager til første kontrollen etter sprøytestart. Masse slim så håper på det beste, men samtidig håper vi på uttak tidligst onsdag neste uke for å få mulighet til å dyrke blastocyste(r) ❤
Så bra! 22 dager?? Uff :/ spennende da!Er jo bare koselig å dele erfaringer
Her går det greit, sliten men greit nok. Kontroll på fredag og håper på uttak i løpet av neste ukeKroppen min er derimot ikke så fan av disse medisinene. Gikk 22 dager på sprøyter sist..
Hva med deg da? Det går fint, selv med usikkerheten? ❤
VelkommenHer er det mange i gang med forsøk nå, utrolig spennende å følge alle sammen. Jeg fikk satt inn blastocyst i går så da er vi ganske likt i rugingen
Det er ditt 3.innsett?
Så bra! 22 dager?? Uff :/ spennende da!
Går greit, tok en test nå, og den var helt hvit... var nok bare ovitrelle :/ men det er fortsatt alt for tidlig enda..![]()
Hei [emoji4]melder meg inn her, men vet ikke om det er rett. Skal i gang med frysforsøk nr 2 i styrt syklus, går på progynova nå.
Skal på ultralyd 17. februar (fredag) og muligens innsett uke 8 eller 9 [emoji4]
Spennende! Håper din sitter!!
Ja dette er tredje frysforsøk, ble avbrutt første fersk da jeg ble veldig overstimulert, men var så heldig å få fem på frys hvor mange har dere hatt? Frys du også?