Februar 2017

Hei! Har nå akkurat satt inn en blastocyst i dag, fryseforsøk med regulert syklus. Kjempe spent, veldig positiv siden de to forrige har vært bare 7 delte, så tenker det er mer håp for denne:D desverre hadde jeg bare 7mm slimhinne, litt lite, men krysser fingrene for det:) ny på forumet men synes det er gøy å lese om hvordan det går med andre i forsøk:)

Skriver deg opp på oversikten jeg :) Hvor hører du til?

Var på ultralyd i dag men slimhinnen var for tynn. Ny ul på fredag

Hei! Har nå akkurat satt inn en blastocyst i dag, fryseforsøk med regulert syklus. Kjempe spent, veldig positiv siden de to forrige har vært bare 7 delte, så tenker det er mer håp for denne:D desverre hadde jeg bare 7mm slimhinne, litt lite, men krysser fingrene for det:) ny på forumet men synes det er gøy å lese om hvordan det går med andre i forsøk:)

Velkommen :) Her er det mange i gang med forsøk nå, utrolig spennende å følge alle sammen. Jeg fikk satt inn blastocyst i går så da er vi ganske likt i rugingen :)
Det er ditt 3.innsett?

20170214_161603-988x647.jpg
Tror nesten ikke det er sant!! 11 dager etter uttak. Positiv test på strimmel i går og i dag, og positiv på cb digital i dag. Håper på at dette går bra!:Heartred

Kun positive forsøk hittil (minus de som var uheldige med avbrutt) ❤

Det gjør meg litt nervøs kjenner jeg :bag:

Av erfaring (uten å virke negativ) vil det nok komme negative forsøk her før din tur til å teste.. Men vi kan jo håpe på en måned med masse spirer ❤

Satt inn et tre dagers embryo 6. februar!

Det andre egget som ble befruktet klarte seg ikke, så det ble null på frys.

Vi sa du ikke trengte bekymre deg for null på frys ;)

Jeg måtte ta en test nå, bare for å ta en test :p klarer ikke la vær og vet det er alt for tidlig.. RD 6.. kom en svak strek, men kom på at eggløsningssprøyten henger vell igjen i 10 dager?? det er Vell egentlig ikke en sjans for at den blir positiv så tidlig!

Av erfaring (uten å virke negativ) vil det nok komme negative forsøk her før din tur til å teste.. Men vi kan jo håpe på en måned med masse spirer ❤
Vi må bare håpe på det! ❤

Jeg måtte ta en test nå, bare for å ta en test :p klarer ikke la vær og vet det er alt for tidlig.. RD 6.. kom en svak strek, men kom på at eggløsningssprøyten henger vell igjen i 10 dager?? det er Vell egentlig ikke en sjans for at den blir positiv så tidlig!

Hvor mange dager sin ovitrelle? :)

Back
Topp