Februar 2017

Huuufff! xsmile9:happy093:love7 Håper virkelig det... Tror jeg har en dose på ca. 120 i den siste flaska (+/-). Har gått på 140 hittil. Men - sprøyter man på samme dag som man setter inn eggløsningssprøyta? Trodde ikke. :confused004
Er forresten alltid kl. 21 man setter Ovitrelle?

Det spørs veldig. Jeg gjorde det, men lavere dose enn dagen før. Du har jo noen på 15ish så vil tro de kaaaanskje vil sette en liten dose på de.

Er det ikke litt rart at Porsgrunn fortsatt ikke har ringt?... :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Last edited by a moderator:
Blå mage og litt blod ut er helt normalt ;) Bare tenk deg magen min etter 22 dager sist hvor jeg attpåtil måtte ta fragmin.. 1 dag fri fikk den stakkars magen min på nesten 6 uker :p
Men det var ikke litt, for det rant i mengder her altså :p Må ha truffet bra på den for jeg er veldig blå i dag. Opplevde å bli blå på fragmin og, men hadde ikke sett for meg det med menopur. Puregon er tydeligvis veldig skånsomt! Og nei, låret er veldig lite fristende:rolleyes: Håper du slipper unna blåmerkene nå på Puregon :happy:

Nå er jeg faktisk stressa! :nailbiting::nailbiting::wideyed::woot: Fortsatt stille og nå er det godt over 12.00... :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Men det var ikke litt, for det rant i mengder her altså :p Må ha truffet bra på den for jeg er veldig blå i dag. Opplevde å bli blå på fragmin og, men hadde ikke sett for meg det med menopur. Puregon er tydeligvis veldig skånsomt! Og nei, låret er veldig lite fristende:rolleyes: Håper du slipper unna blåmerkene nå på Puregon :happy:

Blå av puregon allerede.. Og rant ut blod senest igår ;) Men legen sa det kunne skje så ville ikke tenkt nevneverdig mye på det :)

Da blir det uttak på onsdag! :happy093:excited001:excited001:excited001

Huuufff, er sååå glad nå! Ble skikkelig stressa da de ikke ringte i 11-tiden...

Jenter, HVOR setter man Ovitrelle? Det har jeg helt glemt å spørre om... :confused004:confused005:confused013 Er det noe jeg bør huske på? Skal sette den kl. 21, og skal ikke ta noe mer Menopur, bare Synarela i kveld.

Da blir det uttak på onsdag! :happy093:excited001:excited001:excited001

Huuufff, er sååå glad nå! Ble skikkelig stressa da de ikke ringte i 11-tiden...

Jenter, HVOR setter man Ovitrelle? Det har jeg helt glemt å spørre om... :confused004:confused005:confused013 Er det noe jeg bør huske på? Skal sette den kl. 21, og skal ikke ta noe mer Menopur, bare Synarela i kveld.
Setter den i magen som menopuren! :)

Spennende med uttak da!

Edit: du må huske å holde pennen i magen i 10 sek etter du har injisert da!

Blå av puregon allerede.. Og rant ut blod senest igår ;) Men legen sa det kunne skje så ville ikke tenkt nevneverdig mye på det :)
Enda godt :) Da får jeg bare tåle det og bruke kjoler og bukser som ikke presser så fælt på magen :)

Setter den i magen som menopuren! :)

Spennende med uttak da!

Edit: du må huske å holde pennen i magen i 10 sek etter du har injisert da!
Tuuusen takk for tips! :Heartpink Det hadde jeg kanskje ikke kommet på (med mindre det står i instruksen - må se på den, men redd for å ta Ovitrelle ut av kjøleskapet... :hilarious:). Nå er jeg sååå glad! :)
Spurte om innsettet (så klart... :oops:) og hun sa at legen vurderer å dyrke til blasto, men i utgangspunktet er det fredag som er tenkt.

Er gravid[emoji173]️ 12dpo 3+5!
Veldig redd det skal gå galt som sist, men får håpe enn så lenge. Fikk svak strek i går kveld også, men ville se en ny test i dag før jeg skrev her.
Pliiiiis hold deg fast lille spire[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
c7814845e94b25ad38bcb56996c45928.jpg

Veldig redd det skal gå galt som sist, men får håpe enn så lenge. Fikk svak strek i går kveld også, men ville se en ny test i dag før jeg skrev her.
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren holder seg der i 9 md☺

Ja, er jo måte på til uflaks...enda godt dere har noen skatter liggende på frys da Jeg har innsett av blasto på mandag (forhåpentligvis) så da blir vi rugere i lag :)

Er så spennende med alt som skjer her inne nå. Gøy å følge alle sammen!!

God helg ja :) Her blir det også rolig. Siden jeg er litt overstimulert får jeg ta det så rolig som mulig fram til innsett ;)

Hvordan har det gått med innsett LillyBE? Og hvordan er formen? Håper du fikk noen fine blastoer på frys også :) [emoji173]️

Jippi!! Telefon fra St.Olavs.. 5 blasto på frys [emoji3][emoji3][emoji3]

Gratulerer! Måtte den klore seg fast i 9 mnd [emoji173]

Tråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017 :) Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som stimulerer, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.

:dummy: Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned :dummy1:

VENTER PÅ OPPSTART
Frk79, innsett uke 7
Andunge, fryseforsøk
Prøver21, fryseforsøk, søskenforsøk

STIMULERER
MammaForAndreGang, #1 ICSI, barn nummer 2, Porsgrunn
Pingu88, #1 ICSI (#2 forsøk), Porsgrunn
Mator, #3 ICSI Porsgrunn
VictoriaH, #2 IVF, første barnet, Porsgrunn
Bruker95kr, Porsgrunn
Ønsketerstort<3, Porsgrunn
LillyBE, andre barnet, Fertilitetssenteret
Trønderjente27, #1 IVF

RUGER PÅ GULLEGGET
Giraffen, #5 ICSI blastocyst, Fertilitetssenteret, første barnet
Arytai, FER blastocyst
lissm86, St. Olavs
Anonym92, #2 IVF, Haugesund
Krinoline, Porsgrunn, første barnet
Evlina, #2 ICSI/TESA, Riksen
Lilje83, #2 IVF

JIPPI - VI KLARTE DET :D
WCE, FER blastocyst, søskenforsøk, Porsgrunn - foreløpig termin 27.10 (?)

TANTA KOM... :(

IKKE OPPDATERT

Oppdatert 11. februar

Da er jeg også ruger :) Innsett av blastocyst i dag.

Back
Topp